کد خبر : 1133
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

لبیک جامعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد به آیت‌الله رئیسی/راه‌‌اندازی کمیته ورزش ستاد شورای ائتلاف+تصاویر

تنی چند از ورزشکاران و بزرگان و مدیران جامعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد کمیته ورزش ستاد شورای ائتلاف آیت‌الله رئیسی را راه‌نادازی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ نشست کمیته ورزشکاران ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف «آیت‌الله رئیسی» با حضور تنی چند از ورزشکاران سرشناس و مدیران ورزشی در محل دفتر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست که ورزشکارانی همچون صمد اکبری کاپیتان سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج؛ روح الله شریفی داور ملی فوتبال ایران؛ حکمتی معاون سابق اداره کل ورزش و جوانان و تنی چند از معاونین و مسئولان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و روسای هیئت‌های ورزشی حضور داشتند خلیفه خلقی‌پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ورزشکاران از مهم‌ترین اقشار و نخبگان کشور به شمار می‌روند و در هر عرصه‌ای اثرگذار بوده و حضور آنها در هر حوزه‌ای سرنوشت ساز است.

این فعال سیاسی خطاب به جامعه ورزش استان گفت: شما از بزرگان ورزش استان هستید از ظرفیت شما باید بیش از این استفاده شود تا بتوانیم تحولی در ورزش کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کنیم.

وی با اشاره به فعالیت تشکل‌های مختلف برای پیروزی جریان انقلاب گفت: در حال حاضر تشکل‌های مختلفی در جریان انقلاب فعالیت می کنند و همه در یک راستا حرکت کرده و همه در تعامل کامل قرار داریم.

خلقی‌پور به به سیر شکل‌گیری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از سال ۹۲ تاکنون اشاره کرد و گفت: بعد از انتخابات ۹۲ و تعدد نیروهای انقلاب، روحانی که کسی فکر نمی‌کرد و پیش‌بینی رئیس جمهور شدن او نمی‌شد به دلیل عدم هماهنگی کاندیداهای جریان انقلاب دولت را به دست گرفت کسی که در محاسبات و پیش‌بینی‌های جایگاهی نداشت دلیل این بود که چندین کاندیدا در جریان انقلاب داشتیم و بزرگان جریان از جمله آیت‌الله مهدوی کنی تلاش‌های زیادی برای واحد کردن جریان انجام دادند اما این اتفاق رخ نداد هر چند شرایط بسیار خوبی برای نیروهای انقلاب بود و روحانی تنها با ۲۵۰ هزار رای اختلاف پیروز شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این تفرقه و تشتت موجب شد در انتخابات ۹۶ بزرگان جریان تدبیر کرده و تفرقه و تشتت را برطرف کنند.

وی ادامه داد: شورایی تشکیل شد و سپس جمنا شکل گرفت و در انتخابات سال ۹۶ شرکت کردیم و در نهایت تمام تشکل‌ها و نیروهای اثرگذار جریان انقلاب دور هم جمع شدند و سرانجام به دو کاندیدا رسیدیم و در نهایت با کنار رفتن دکتر قالیباف این آیت الله رئیسی بود که به عنوان کاندیدای جریان انقلاب در انتخابات سال ۹۶ برگزیده شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات پرشور برگزار شد و نزدیک به ۱۷ میلیون رای به سبد آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریخته شد که پیام معناداری بود.

وی گفت: این رای در حالی بود که به صورت سازماندهی شده از دهیاران و شوراهای روستاها گرفته تا سایر ارکان دولتی و نمایندگان مجلس به کمک روحانی آمدند اما رای جریان انقلاب در تمام طول ۴۲ سال اخیر بی‌نظیر بود و در برابر رئیس جمهور مستقر رای معناداری کسب شد.

خلقی‌پور ادامه داد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری با محوریت آیت الله رئیسی شورایی تحت عنوان شورای هماهنگی تشکیل شد و تشکل ها دعوت شدند در ادامه ساز و کاری به نام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب رقم خورد و برای اولین حرکت سیاسی این شورا با تشکیل در استانها و شهرستانها در یک فرایند زمان‌بر تعداد ۲۲۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره کنونی خروجی شورای ائتلاف شدند.

وی گفت: حرکت خوبی در انتخابات مجلس انجام شد و مسیر ادامه پیدا کرد در استان نیز در یک فرآیند سخت و زمانبر  ۱۰ هزار نفر عضو رسمی سامانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بوده و تنها تشکلی هستیم که این اندازه عضو رسمی و همراه داریم.

 خلقی‌پور در ادامه گفت: بحث مهم و اصلی انتخابات است در این کشور زندگی می کنیم مردم هر چه بکارند همان را درو می‌کنند در شرایطی روحانی را انتخاب کردند که اکنون جان مردم به لب رسیده و شرایط بحرانی شده و راهی برای مردم باقی نگذاشته‌اند.

وی افزود: با سوء تدبیر ظرفیت‌های کشور هدر رفت همه چیز را به زلف برجام گره زدند و الان اقتصاد نابود شده و فساد اداری بیداد می‌کند، امنیت شغلی وجود ندارد و بسیاری از فعالیت‌ها تعطیل است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر فرصت آزمون و خطا نیست باید از شورای نگهبان به خاطر این حرکت تقدیر کرد هر چند خود زیباکلام نیز گفته اگر خاتمی هم به میدان می‌آمد هیچ طرفی نمی‌بست اما معتقدیم ریسک و آزمایش و خطا در این پیچ تاریخی جایز نیست.

وی افزود: ورزشکاران باید به عنوان قشر خاص برای مشارکت مردم تلاش کنند عملکرد بسیار بد دولت و همچنین کرونا باعث شده که در مشارکت اثر سوء گذاشته شود اما آنچه مردم را در عرصه نگه داشته انقلاب و نظام و امنیت ملی است که نباید اجازه دهیم نظام و انقلاب دچار آسیب شود.

وی به فعالیت کمیته ورزشکاران ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان اشاره کرد و گفت: با مدیریت حمید زرافشان این کمیته می‌تواند تعداد ۳۰ یا بیشتر کانون زیرمجموعه داشته باشد و همه رشته‌های ورزشی و ورزشکاران این رشته ها به صورت شبکه‌ای فعالیت خود را آغاز کنند چرا کمیته ورزش یکی از کمیته‌های اصلی است که می‌تواند در انتخابات اثر بسیار زیادی داشته باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری