کد خبر : 1189
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

نماینده مجلس: مناظرات انتخاباتی چهار ساعت پیش از بازی‌های تیم ملی برگزار می‌شود

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد سفر تیم ملی به بحرین و مسابقات مقدماتی جام جهانی صحبت کرد. به گزارش ایلنا، احسان قاضی زاده هاشمی در نشست امضای تفاهم نامه فدراسیون فوتبال و جزیره کیش اظهار داشت: برای فدراسیون فوتبال و آقای عزیزی خادم آرزوی توفیق دارم. خودم در این ایام به شدت ایام پرکاری

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد سفر تیم ملی به بحرین و مسابقات مقدماتی جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، احسان قاضی زاده هاشمی در نشست امضای تفاهم نامه فدراسیون فوتبال و جزیره کیش اظهار داشت: برای فدراسیون فوتبال و آقای عزیزی خادم آرزوی توفیق دارم. خودم در این ایام به شدت ایام پرکاری دارم ولی بابت این آمدیم که پیش از بدرقه تیم ملی فوتبال ایران یک خداقوت به بچه های تیم ملی بگوییم تا با روحیه مضاعف و یک شرایط خوب و مناسب با تلاش‌های فدراسیون و کمک های اعتباری که شده تیم ملی با روحیه خوب به مسابقات کلیدی و سرنوشت ساز و موضعی که ده ها میلیون ایرانی دنبال می‌کند قدم بردارد و با توجه به همه شرایط خاصی که می‌دانیم بحرین دارد به این کشور راهی شوند.

وی افزود: این موضوع بر روحیه ایرانی ها آثار ویژه ای گذاشته و تلاش ما این بود که یک خداقوت بگوییم و این کمتریم کاری بود که می توانستیم برای فوتبال ملی کشورمان به حسب وظیفه انجام بدهیم. این وظیفه حداقلی ماست و وظیفه حداکثری ما هم کمک به پشتیبانی ورزش و فوتبال فارغ از اینکه مدیر این باشد یا نباشد. ما فدراسیون فوتبال و ورزش را به عنوان علائق تمام ایران مدنظر ماست. جا دارد عنوان کنم کارهایی که در کیش انجام شده جای قدردانی دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص دیدارهای تیم ملی گفت: مسابقات سرنوشت سازی است و نیازمند چهار برد هستیم که فکر میکنم باید روحیه بدهیم و تلاش کنیم. ما یک کار دیگر کردیم که دوستان مطلع هستند، اوج انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات است که این سه مناظره را قبل از مسابقات هفدهم بیست و یکم و بیست و پنجم، چهار ساعت قبل از شروع مسابقات که دو تا نه و یکی هفت بعد از ظهر هست، مناظرات برگزار می‌شود و یکی شور ورزشی و سیاسی در کشورمان برقرار شود. قول می‌دهیم که اگر تیم صعود کرد به محض برگشت یک مراسم جشن بزرگی را با همت همه جانبه برای تیم ملی برگزار کنیم و جشنی باشد که ملی و سیاسی باشد؛ برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بیست و هشتم خردادماه امسال که سرنوشت ساز برای ریاست جمهوری است.

وی در پایان گفت: به امید خدا که تیم ملی ما با دست پر از مصاف در بحرین بازگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری