کد خبر : 123
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۲۲

وحدت شورا و شهرداری دوگنبدان و مخالفت پررنگ تر با تاجگردون

  جلسه علنی انتخاب هیئت رئیسه سومین سال از دوره پنجم شورای اسلامی شهر دوگنبدان برگزار شد که در این جلسه سید ناصر حسینی برای سومین سال پیاپی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان انتخاب شد. حسینی با ۵ رأی اعضا ادر این سمت ابقاء شد. همچنین با رأی اعضا حبیب الله عاملی مقدم

 

جلسه علنی انتخاب هیئت رئیسه سومین سال از دوره پنجم شورای اسلامی شهر دوگنبدان برگزار شد که در این جلسه سید ناصر حسینی برای سومین سال پیاپی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان انتخاب شد. حسینی با ۵ رأی اعضا ادر این سمت ابقاء شد.
همچنین با رأی اعضا حبیب الله عاملی مقدم نائب رئیس شورای شهر دوگنبدان و کیانوش بلوطی نیز به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.
انتخاب سید ناصر حسینی برای سومین سال پیاپی به عنوان رئیس شورای شهر دوگنبدان قبل از اینکه حاوی پیامی برای جامعه باشد، یک پیام سیاسی و انتخاباتی برای تاجگردون نماینده گچساران و باشت داشت که در سال های اخیر تلاش کرده بود، شورا و شهردار دوگنبدان را ناکارآمد نشان بدهد.
این تضعیف و نمایش ناکارآمدی، از اظهار نظر درباره شهردار باشت و تعریف و تمجید از او گرفته و تاکید روی اینکه شهردار باشت تعاملات دارد و طی الارض دارد، در مقابل انتقادات تند از شهردار گچساران تا رسانه ای کردن موضوع قیر و تلاش برای نشان دادن اینکه شیر بودجه شهرداری دست نماینده است، تا واکنش نشان دادن های هر روزه او به اقدامات شهرداری و انتقاد از شهردار، تا حواشی ایجاد شده برای رئیس شورای شهر که صدای مسئولان و مراجع قانونی را درآورد، حواشی و ایجاد تنش میان مسعود ظفری و سیدناصر حسینی را شامل می شد. اما با وجود تنش های زیاد بین شهردار، سیدناصر حسینی، و نماینده مجلس، اعضای شورای شهر برای سومین بار ناصر حسینی را به سکانداری ریاست شورای شهر رساندند.
اگرچه انتخاب حبیب الله عاملی مقدم نیز همان پیام را برای تاج گردون در برداشت. بدون شک آرای سیدناصر و طایفه او و یا افرادی که به او رای داده اند، حبیب الله عاملی مقدم و طایفه اش؛ بابکانی ها و کیانوش بلوطی که از اهالی گناوه لری است، همانند سال های گذشته به سبد تاجگردون واریز نمیشود. گرچه تاجگردون در دوره‌های گذشته تلاش کرده بود که افراد صرفا تشنه نام و بی سابقه را از پشت پرده بیرون بکشد و امثال او را به جامعه قالب کند اما هیچ وقت موفق نشد کار از پیش ببرد، چرا که مردم گچساران راه خودشان را می روند.
پس از دعواهای پرحاشیه ای که میان شهرداری، اعضای شورای شهر و تاجگردون وجود داشت و پشت پرده آن کشمکش بر سر استقلال رفتار و استقلال سیاسی شورا و شهرداری بود، پیروز این دعوای شورای شهر و شهرداری دوگنبدان بودند که توانستند وحدت را بیش از گذشته بین اعضای شورای شهر و شهردار دوگنبدان حاکم کنند، موافقین تاجگردون در شورای شهر نتوانستند راه به جایی ببرند.
علاوه بر آنکه احتمال دارد سیدناصر حبیب الله عاملی مقدم بلوطی عباسی تمام توان خود را بگذارند که آرای آنها به سبد تاجگردون نرود، بنا به گفته بسیاری از صاحبنظران، صدای مخالفت با تاجگردون در گچساران بیش از گذشته شنیده می شود تبعیض های ناروایی که در ادارات گچساران و استان صورت گرفته، سرخوردگی جامعه از این تبعیض ها و توجه به نورچشمی ها حتی صدای نماینده ولی فقیه و رئیس دادگستری گچساران و خیلی از مسئولان دیگر را نیز در آورده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری