کد خبر : 1939
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

تشکیل شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد

شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نخستین جلسه شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی امروز با حضور روسای ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 

در این جلسه که روسا و نمایندگان ستادهای شورای وحدت اصولگرایان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، ستاد مردمی آیت الله رئیسی، ستاد حامیان رئیسی، ستاد ایثارگران انقلاب اسلامی، ستاد دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، ستاد مردمی وحدت، ستاد عدالت و کرامت، ستاد جبهه همبستگی نیروهای انقلاب اسلامی، ستاد ایران سربلند، عدالت طلبان ایران اسلامی، ستاد دانشگاه، ستاد جوانان، ستاد نخبگان انقلابی، ستاد رویش اقتدار مردمی، ستاد مردمی ایران ما، ستاد خدمت، ستاد گام دوم انقلاب، ستاد زاگرس نشینان، ستاد قرارگاه حوزوی استان، ستاد لرزبانان، ستاد بانوان و … حضور داشتند خلیفه خلقی پور که با دستور نیکزاد برای راه‌اندازی و هماهنگی ستادهای مردمی بعنوان مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی منصوب شده است در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای راه حق و آزادی سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

وی با اشاره به اینکه ماه خرداد ماه تغییر در مسیر و تحول در تاریخ است افزود: امسال هم در خردادماه با رویداد بزرگی مواجه هستیم که در تعیین سرنوشت جمهوری اسلامی و برای چهار سال آینده نقطه عطفی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه طبق فرمایش رهبر انقلاب در یک پیچ تاریخی قرار داریم افزود: در این مقطع دشمن بسیار حساس شده و همه تلاش خود را برای خنثی کردن این حرکت عظیم بکار بسته است.

خلقی‌پور با تاکید بر اینکه در شرایط موجود دو نکته اهمیت دارد افزود: نکته اول مشارکت حداکثری مردم است که مورد درخواست رهبری و دلسوزان کشور بوده و نکته دیگر رویکرد ایجاد شده در جامعه برای تشکیل دولت انقلابی است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی در استان با اشاره به ویژگی های آیت الله رئیسی افزود: با توجه به ویژگی ها و شرایط خاص امروز زمینه برای پیروزی و موفقیت ایشان بسیار است و بخاطر همین است که دشمنان انقلاب درصدد هستند تا چهره این شخصیت انقلابی را مخدوش و به شکلهای مختلف تخریب کنند.

وی با تشکر از اقدام انقلابی شورای نگهبان حرکت این شورا را بسیار موثر توصیف کرد و افزود: این شورا همیشه مورد حمله دشمنان بوده است.

خلقی پور در ادامه با اشاره به انتصاب خود بعنوان مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در استان گفت: این ستاد بعنوان بالاترین مرجع در زمینه اجماع ستادهای آیت الله رئیسی در استان است که وظیفه هماهنگی نظارت و نظم بخشیدن به کارکرد ستادهای مردمی استان را بر عهده دارد.

وی با اشاره به تعدد ستادهای مردمی افزود: تعدد ستادها افزون بر آنکه موجب ایجاد شور انتخاباتی و ایجاد زمینه های موفقیت می شود گاها ممکن است موجب سردرگمی و اختلاف سلیقه ها گردد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی استان با اشاره به اینکه بعضی از ستادها فاقد مجوز لازم هستند افزود: لازم است همه ستادها مجوز لازم را از طرف ستاد مرکزی دریافت کنند.

وی وظیفه ستادها را هدایت آرای مردم به سوی آقای رئیسی دانست و تاکید کرد: بایستی هماهنگی لازم بین ستادها شکل گیرد تا علاقه و انگیزه لازم برای حضور علاقمندان به جریان انقلاب در پای صندوق های رای ایجاد شود.

خلقی پور تاکید کرد که همه اعضای ستادهای مردمی آیت الله رئیسی بعنوان عضو شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی منصوب می شوند.

در این جلسه پس از تبادل نظر اعضا و ارائه گزارش مسئولین ستادهای مردمی، قائم مقام، دبیر و معاونین ستادهای مردمی با رای گیری از اعضاء مشخص شدند.
بر این اساس:

 محمدصادق درفشی دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی استان

زهرا موسوی بعنوان قائم مقام شورای هماهنگی

حسین فیاض بخش معاون هماهنگ کننده 

بهرام موحد زاده معاون تولید محتوا و همایش ها

داریوش غلامی معاون امور شهرستانها و مناطق
محمد علوی تبار معاون امور جوانان 

علی اصغر فضیلت فر معاون منابع انسانی و سازماندهی با رای اعضا انتخاب شدند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری