کد خبر : 2509
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۵

تبلیغات نامزدها در دهدشت؛از شور انتخابات تا ایجاد مزاحمت برای مردم

تبلیغات انتخابات این روزها اگرچه شور و نشاط ایجاد کرده است اما نوع تبلیغ برخی از نامزدهای شورای شهر مزاحمت‌هایی برای شهروندان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، در آستانه ۲۸ خرداد و آغاز رویداد مهم انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شوریا اسلامی و ششمین دوره شوراهای اسلامی قرار داریم.

هر چه به روز سرنوشت ساز نزدیک‌تر می‌شویم تب و تاب تبلیغاتی و شور و هیجان انتخابات بیشتر نمود پیدا می‌کند.

این روزها ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات یکی پس از دیگری راه‌اندازی شده و هر کدام به فعالیت تبلیغاتی مشغول است.

فضای مجازی کانون اصلی فعالیت‌های نامزدهای انتخابات و هواداران آنها تبدیل شده است در این میان این بستر برای نامزدهای شورای شهر دهدشت دست برتری از فضای واقعی دارد.

آنچه در جریان تبلیغات انتخاباتی این دوره نسبت به ادوار گذشته مشهود می‌باشد نحوه تبلیغات است به طوری که مانند گذشته حجم انبوهی از پوستر در ابعاد گوناگون و دیوارهای رنگی شده وجود ندارد و تبلیغات بیشتر در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

کاروانسرای تاریخی دهدشت نیز محلی برای ارائه برنامه نامزدها است این ابتکار عمل توسط یک گروه واتساپی که از جوانان و کنشگران اجتماعی تشکیل شده است راه‌اندازی شده و هر شب حضور یک نامزد شورا را پوشش می‌دهد.

گذشته از شور و نشاط انتخاباتی که وجود دارد اما از ایجاد مزاحمت برای کاربران فضای مجازی و یا ساکنان محله‌های ستادهای فیزیکی نمی‌توان گذشت.

ادمین‌های گروه‌های واتساپی هواداران نامزدها برای بیشتر شدن عضو بدون کسب اجازه از دیگران آنها را به لیست اد کرده و با حجم انبوه پیام‌ها و استکیرهایی که رد و بدل می‌شود آنها را مجبور به ترک کانال یا گروه می‌کنند.

در ستادهای فیزیکی نیز صدای بلندگوها آرامش را از شهروندان سلب کرده به طوری که در برخی از خیابان‌ها با راه‌اندازی قریب به 10 ستاد مردم دیگر راهی جز تحمل این وضعیت ندارند.

از سوی دیگر در برخی از ستادهای نامزدهای ورود به پارلمان محلی، قرق خیابان با چیدمان صندلی‌ها باعث اخلال در رفت و آمد و نارضایتی رانندگان شده است علاوه بر این ریختن زباله‌ها چهره زشتی از هر خیابان ترسیم کرده است.

این در حالی است که در شعارهای تبلیغاتی این نامزدها حرف از آباد نمودن شهر و دیار است اما به اینکه یکی از مصادیق توجه به شهر زیباسازی و همین نظافت است توجهی نمی‌شود.

از دیگر مزاحمت‌های نامزدهای انتخابات شورای شهر دهدشت خانه‌گردی است، اصرار برای ورود به خانه مردم برای کسب رأی به یک رقابت خاص برای جلب آراء مردم تبدیل شده است.

این نامزدها بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا با همراهی هواداران به اصرار راهی منازل مردم می‌شوند تا آنها را نیز به جمع خود دعوت کنند.

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر دهدشت ۵۹ نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

 


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.