کد خبر : 320
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۹:۰۰

واکنشی به نامه عجیب تاجگردون؛از کدام حقیقت حرف می زنید

جناب آقای تاجگردون ! با چه تربیت دینی با چه اخلاق سیاسی و به چه حق انسانی ای میتوانید حقیقت را به همین راحتی از مسیر خود دور کنید و با توجه به جایگاه سیاسی و در نتیجه در معرض دید بودن ِ آرای نابجای شما به چه حقی این حقیقتِ دور شده از مسیرِ


جناب آقای تاجگردون ! با چه تربیت دینی با چه اخلاق سیاسی و به چه حق انسانی ای میتوانید حقیقت را به همین راحتی از مسیر خود دور کنید و با توجه به جایگاه سیاسی و در نتیجه در معرض دید بودن ِ آرای نابجای شما به چه حقی این حقیقتِ دور شده از مسیرِ حق را در اذهان عموم فرو میکنید ؟! چرا یک جایی نیست من از شما بابت لگدمال کردن حق و حقیقت جلوی چشم همه ؛ شکایت کنم ؟؟!
یک نفر دارد دو دستی کتاب خدا را هدیه میدهد به مهمانش.این با چشم بی بصیرت هم به راحتی قابل تشخیص است _ کاری ندارم مهمان آن آقا برای شما حکم دشمن دارد یا چه _ کار به آن جا دارم که حقیقت را وارونه میکنید ! آخر چه وقت به شما این اجازه داده شد؟ اصلا مگر وارونه کردن حقیقت و نشر آن جرم و حتی جنایت نیست ؟؟؟ بعد ؛ بدتر ازهمه چیز به قول خودمان لُرها : ستم میدانید چیست ؟؟؟ ستم این است که بعد از این جرم می آیید دو خط پایین تر در نهایت ِ بی حیایی از : حق؛ حقیقت و دست شما که در دست ِ حقیقت است حرف میزنید !!! وقتی شما از حقیقت حرف میزنید دقیقا از کدام حقیقت حرف میزنید ؟!
آقای تاجگردون ؛ سعدی میفرماید :
حقیقت سرائی ست آراسته
هوا و هوس گرد برخاسته
نبینی بجائی که برخاست گرد
نبیند دگر گرچه بیناست مرد !
جایی که هوا و هوس باشد دیگر چشم چیزی از حقیقت رو نمی‌بینه حتی اگر به ظاهر آن چشم بینایی و سویی داشته باشد .

پی نوشت :
_اقاب تاجگردون از کوچکتر کردن هر روزه ی خودتان اجتناب کنید.
_معنی لغوی حقیقت در لغتنامه دهخدا : چیزی که بطور قطع و یقین ثابت است. حقیقت اسم است برای چیزی که در محل خود مستقر باشد. راستی. درستی. باطن . مقابلِ ظاهر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.