کد خبر : 3497
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۵

عدم همکاری دستگاه‌ها در طرح اقدام ملی مسکن/ نگاه جزیره‌ای بلای جان کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح اقدام ملی مسکن فرصت خوبی برای خانه‌‌دار شدن افراد بود اما متاسفانه دستگاه‌ها همکاری نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای مسکن کهگیلویه و بویراحمد از عدم همکاری برای طرح اقدام ملی مسکن انتقاد کرد و گفت: علیرغم اینکه سهمیه خوبی در طرح اقدام ملی مسکن اختصاص یافته بود اما متاسفانه عدم واگذاری زمین کار را با مشکلاتی مواجه کرد.

معاون استاندار  کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: معضل و مشکل اصلی عدم توسعه این استان اعتباری یا رایزنی از استان با مرکز و عدم تعامل دولت با دستگاه‌ها نیست بلکه نگاه جزیره‌ای و بخشی‌نگری مدیران است.

وی با توصیه به مدیران که در مدتی که در این منصب‌ها هستیم باید به مردم خدمت کنیم، گفت: از این نگاه جزیره‌ای دست بردارید، برخی از دستگاه‌ها به تعهدات خود در این طرح عمل نکردند.

این مسئول بیان کرد: مدیران پاک دستی در ادارات هستند که چون از هیچ رانتی استفاده نکردند بعد از ۳۰ سال هیچ سرپناهی ندارند این طرح فرصت خوبی برای خانه‌دار شدن چنین افرادی بود اما متاسفانه دستگاه‌ها همکاری نکردند.

حاجی‌زاده با بیان اینکه بیشتر زمین‌های استات در دست ادارات دولتی هستتد، گفت: این زمین‌های برای کارهای عام المنفعه  در اختیار مردم قرار  گیرد و نباید الان برای ساخت یک هزار واحد مشکل زمین داشته باشیم. لذا توصیه می‌کنم برای طرح اقدام ملی مسکن فکر اساسی صورت گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از معضلات اساسی شهرهای استان نداشتن طرح‌های تفضیلی است دفتر امور شهری  طرح تفضیلی شهرهای استان خصوصا یاسوج را دنبال کند.
وی خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی از زمین‌های در اختیار دولت تهیه و در اختیار استان قرار بگیرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری