کد خبر : 3546
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۶

فردا برای سربلندی ایران همه می‌آییم

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها فردا ۲۸ خرداد برای لبیک به آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی خمینی بت شکن ،برای عمل به وصایا و آرمان‌های بلند شهیدان پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید ولی موسوی فعال رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی به برکات انقلاب اسلامی اشاره داشته و آورده؛ مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش از برکات انقلاب اسلامی است، انتخابات 28 خرداد 1400 ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فرصتی است تا مردم با حضور پرشور پای صندوق‌های رای خدمت گذاران 4سال آینده در قوه مجریه و پارلمانهای شهر و روستا را انتخاب کنند.

در ادامه این یادداشت آمده، یکی از نقاط متمایز انقلاب بزرگ مردم ایران با دیگر انقلاب‌های دنیا همین متکی به رای مردم بودن است که مسئولان با نظر و رای مردم انتخاب می‌شوند و سکان اداره امور را به دست می‌گیرند.

 امروز باید مسئولان قدر این مردم خوب و نجیب را بدانند  که در بسیاری از صحنه‌ها از مسئولان جلوترند. مردمی که علی رغم مشکلات و تنگناههای مختلف در بیش از ۴۲ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان محکم واستوار پای انقلاب و آرمان‌های بلند آن ایستاده‌اند.

روز جمعه ۲۸ خرداد برای همه ایرانیان در اقصی نقاط کشور وجهان روز میمون ومبارک و خاطره انگیزی خواهد بود، روزی است که مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی با درک شرایط حساس کشور و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان ولبیک به ندای رهبر حکیم وفرزانه انقلاب بار دیگر پای صندوق‌های رای  حاضر می‌شوند و با رای خویش به نامزد مورد نظر باعث خوشحالی دوستداران انقلاب و نا امیدی دشمنان می‌شوند.

همه می آییم برای سربلندی ایران، برای شکوفایی وعزت ایران و ایرانی، برای ناامیدی دشمنان که دوست ندارند خوشحالی وسرافرازی ملت متمدن وسربلند ایران ببینند.

همه می‌آییم، برای لبیک به آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی  خمینی بت شکن ،برای عمل به وصایا و آرمان‌های بلند شهیدان که عزیزترین گوهر وجودشان یعنی جانشان را برای سربلندی وطن تقدیم انقلاب کردند تا ما امروز با آسایش و آرامش زندگی کنیم.

همه می‌آییم برای اینکه ایران عزیز در معادلات جهانی به پشتوانه رای شما مردم می‌تواند مقتدرانه با دولت‌های مستکبر سخن بگوید واز مظلومان عالم دفاع نماید.
۲۸ خرداد همه می‌آییم برای انتخابی درست، همان راه روشنی که شهدا انتخاب کردند تا امروز ایران اسلامی در همه عرصه‌ها بر قله‌های افتخار سربلند و مقاوم بدرخشد.

آری روز موعود ۲۸ خرداد  1400فرا رسید روزی برای ثبت در تاریخ این مرزبوم ،روزی برای نمایش حضور ایرانیان در تعیین سرنوشت ، روزی برای انتخاب افرادی صالح در جهت کمک به پیشرفت وتعالی این سرزمین.

و اینک زمان حضورِ باشکوه  عزت آفرین ایرانیان فرا رسیده ، و نوبت تکلیف؛ تکلیفِ حضور در پای صندوقهای رای. این بار نیز همانند 4دهه گذشته مردم ولایی، انقلابی و غیور خطه چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد  همانند دیگر هموطنان عزیزمان برای تعیین سرنوشت و ثبت برگ زرین دیگری از کتاب انقلاب ایران اسلامی با مشارکت حداکثری می‌آیند.

جوانان ،مردان وزنان غیور کهگیلویه و بویراحمدی به فضل الهی برای ساختن ایران ایران عزیز بار دیگر به صحنه می آیند و از رتبه اول خویش در مشارکت در انتخابات صیانت خواهند کرد.

مطمئنم مردان و شیرزنان دیارم بار دیگر حماسه‌ای خلق خواهند کرد که در تاریخ ماندگار خواهند بود ودنیا نظاره‌گر این حضور تاریخی خواهد بود.

و در پایان، برای سربلندی وعزت ایران نشستن و بی تفاوت بودن جایز نیست همه ناملایمات را کنار بگذاریم و به صحنه بیاییم تا با انتخاب فردی صالح و شایسته برای ریاست جمهوری و افرادی شایسته برای عمران و آبادانی شهرها و روستاها قطار توسعه وپیشرفت کشورا شتاب ببخشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری