کد خبر : 3612
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

مردم کهگیلویه و بویراحمد رکورد شرکت در انتخابات را می‌شکنند/مشارکت مردم استان در انتخابات تاکنون مطلوب بوده است

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که میزان مشارکت مردم استان در انتخابات این دوره تاکنون مطلوب بوده است گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد رکورد شرکت در انتخابات را می‌شکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  لحظه به لحظه انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و ششمین دوره شورای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهیم.

احد جمالی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شعب اخذ رای در حوزه‌‌های انتخابیه استان، اظهار داشت: امروز جشن ملی ایرانیان است چرا که انتخابات شاه بیت وزارت کشور است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: امروز در سطح کشور ۴ انتخابات در حال برگزاری است و در استان ما ۳ انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در حال برگزاری است.

جمالی، تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات اصلی ما است.

وی با اشاره به اینکه از ساعت ۷ صبح فرآیند اخذ رای گیری آغاز شده است، بیان کرد: اعضای ستاد و نیروهای اجرایی از ساعت ۵ صبح در مرکز شعب اخذ رای حضور داشتند.

جمالی با بیان اینکه مشکل خاصی نداریم، افزود: باتوجه به اینکه استان در دوره های گذشته در راستای مشارکت حداکثری پیش قراول بود مردم شور و هیجان بسیار زیادی دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در این دور از انتخابات تعداد صندوق های رای  ۱۱ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در شعبه ای که میزان آرای بیش از ۷۰۰ رای بودند ۲ صندوق پیش‌بینی شد.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه شاهد حضور فعال مردم در پای صندوق های رای هستیم، تاکید کرد: تاکنون مشکلی نداریم و در صورت بروز مشکل نیروهای فنی فعال و پای کار هستند.

جمالی، بیان کرد: انتخابات تا ساعت ۲ بامداد فردا شنبه ۲۹ خرداد ماه قابل تمدید است.

وی با بیان اینکه استان در دوره‌های قبل انتخابات پیش قراول بود،گفت: پیش بینی ما این است که دوباره رکورد می‌زنیم.

جمالی، عنوان کرد: مشارکت از حد انتظار فرارفته است و باتوجه به ارتباط تلفنی که با دیگر استان ها داشتیم رتبه اول مشارکت را خواهیم داشت.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.