کد خبر : 3624
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷

پیام سید ناصر حسینی پور منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی

پیام سید ناصر حسینی پور منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:  بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا ﴿۱﴾ما تو را پيروزى بخشيديم [چه] پيروزى درخشانى. خدا را شکر که با یاری خداوند متعال و عنایات حضرت ولیعصر(عج)، مردم ایران در انتخابات پیش رو حماسه‌ای بزرگ

پیام سید ناصر حسینی پور منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:
 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا ﴿۱﴾ما تو را پيروزى بخشيديم [چه] پيروزى درخشانى.

خدا را شکر که با یاری خداوند متعال و عنایات حضرت ولیعصر(عج)، مردم ایران در انتخابات پیش رو حماسه‌ای بزرگ خلق نمودند و من امروز خوشحالم که هر رای شما تیری بود بر قلب دشمنان قسم خورده این ملت؛ کسانی که سالهاست مردم ایران را تحریم و اکنون این ملت قهرمان را با وقاحت تمام به تحریم انتخابات تشویق می‌نمودند.
در کنار این شور و حماسه انقلابی، شما مردم فهیم و بصیر شهرستان‌های گچساران و باشت حماسه‌‌ی بی‌نظیر دیگری را در کهن دیارم خلق نمودید، تا این فرزند و برادر کوچک شما افتخار خادمی شما را در مجلس شورای اسلامی بر عهده بگیرد.

اینجانب به سهم خودم و به نیابت از شما عزیزان، این حضور و شور و شعور و پیروزی بزرگ را خدمت حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(دامه برکاته) و ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم عزیز دیارم، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم خداوند متعال عنایت و تفضل نماید تا بتوانم خدمت‌گزاری صدیق و امین، در شأن شما مردم عزیز و فهیم دیارم باشم و لطف و زحمات یکایک شما عزیزانم را با امانتداری و درستکاری و خدمت بی‌منت، بر اساس گفتمان وحدت و همدلی و کار و تلاش در عرصه‌های مختلفِ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی جبران نمایم.

شما برادران و خواهرانم را ضمن دعوت به مدیریت عقلانی در بروز احساسات هیجانی و شادی که کمترین حق شماست دعوت می‌کنم.

فراموش نکنیم که این حماسه بی‌نظیر تنها در ۹ روز توسط شما رقم خورد. ضمن عرض سپاس و خسته نباشید به رقبای محترمم از جمله دوستانی که اخلاق و رقابت سالمی را در این ایام انتخابات دنبال نمودند، انتظار همکاری و همراهی و همدلی جهت خدمت به این مردم عزیز را دارم.

باشد که شهر ما با همراهیِ هم و فضایی آکنده از صداقت و مِهر و کار و امانت، رنگ و بویی کاملاً متفاوت از گذشته، خصوصاً جوان‌گرایی را به عنوان یک پایلوت بی‌نظیر در کشور در عرصه‌های مختلف تجربه کند.

این خادم شما با ایمان به گفتمانی که در پیش گرفته است، بزرگان شهرم را به همکاری و همراهی در راستای اهداف پیش رو به یاری می‌طلبد.

آمده بودیم و الان آماده‌ایم تا هر اقدام مثبتی که در گذشته انجام شده ضمن بررسی شرایط و نیازها، تکمیل یا ایجاد و با همتي مضاعف دنبال نماییم و بر اقدامات نادرست و تبعيض‌آلود، ويژه‌خواهی و ويژه‌خواري در گذشته‌ی دو شهرستان گچساران و باشت نقطه پاياني بگذاریم…

بسم‌الله…

خادم شما
سیدناصر حسینی‌پور
منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.