کد خبر : 363
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

پیام انتخاباتی تاجگردون؛اتمام حجت نهایی برای رحیمی/جدال تماشایی مدعیان کرسی بهارستان در گچساران!

محمد عباسیان – لبه پرتگاه نامیست که باید به سیاست تاجگردون در قبال رقبایش داد و موضوعی که میتواند بعنوان دستاویزی برای وی قرار گیرد. این سیاست ها که از جمله تئوری های کور جریانات سیاسی اکثر کشورهاست، بیان میدارد که یک فرد سیاسی اگر در چرخه سیاست کارایی لازم خود را از دست دهد

محمد عباسیان – لبه پرتگاه نامیست که باید به سیاست تاجگردون در قبال رقبایش داد و موضوعی که میتواند بعنوان دستاویزی برای وی قرار گیرد.

این سیاست ها که از جمله تئوری های کور جریانات سیاسی اکثر کشورهاست، بیان میدارد که یک فرد سیاسی اگر در چرخه سیاست کارایی لازم خود را از دست دهد دو راهکار دارد یا باید خود را محترمانه بازنشسته کند یا هم دیگر رقبای قهار، او را به سمتی هدایت می کنند که دیگر راه برگشتی ندارد.
این راه همان لبه پرتگاه مرگ سیاسی است.
رحیمی تا توانست برای تاجگردون کار کرد و فضای گچساران را با شیوه های مختلف به سمت وی هدایت کرد.
زمانی که حواشی به سمت وی زیاد شد و چاره ای جز جابجایی نبود هدایت وی به سمت استان دیگری شکل گرفت تا بلکه فراغ فکری لازم در اردوگاه پیش بیاید.
حال این خیال راحت به کابوسی روشن تبدیل شده است و اکنون خاطر افراد مختلف را آشفته است.
پیام مخفف تاجگردون به مدعیان دیگر در ادوگاهش لبه پرتگاه بود و باید دانست این تلنگر یعنی اتمام هر آنچه که تا کنون بوده است.
اما در این بین رحیمی به نقشه ایجاد شده برایش آگاهی یافته است و خوب میداند هرچه سریعتر باید اقبال مردمی را به سمت خودش جلب کند و بر جامعه آماری خود بیفزاید.
شاید اگر زمان به عقب باز می گشت و دوران فرمانداری رحیمی رخ می داد دیگر شرایط مثل سابق نبود و رحیمی در بسیاری از سیاست هایش تجدید نظر میکرد.
اما این جدال تماشایی دارد به فینال و راند پایانی خود نزدیک میشود، آیا رحیمی تنها فردی خواهد بود که کار را برای تاجگردون در گچساران یکسره کند؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری