کد خبر : 3736
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹

بیانیه جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس

جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌‌ای پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی سید ناصر حسینی پور را در انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌‌ای پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی سید ناصر حسینی پور را در انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت تبریک گفته است.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر دست خدا از آستین ملت ابراهیمی ایران بیرون آمد و لشکر احجار و اصنام دشمنان اسلام ایران و انقلاب عزیز اسلامی را با صلابت تر از همیشه در هم شکست.

در آغازین سال های دهه پنجم عمر انقلاب اسلامی علی رغم آنکه کشور عزیزمان در اوج اقتدار نظامی امنیتی و علمی و فناوری به سر می‌برد نسخه پیچی نادرست اقتصادی و پیگیری معیوب مراودات جهانی تنگناهای اقتصادی و معیشتی متعددی را بر مردم عزیز تحمیل کرده است در این شرایط دشمنان ایران و اسلام دلخوش به خیانت مثلث نفوذ نفاق و انحراف شدیدترین جنگ روانی ممکن را که می‌شود علیه کشوری به کار گرفت علیه ملت ایران برای دلسردسازی و از رونق انداختن انتخابات ریاست جمهوری به راه انداختند.

با این همه زمان شناسی و روشن اندیشی ملت عزیز و راهبری بی نظیر امام جمعه باطل السحر دشمنان ایران و اسلام شد و ملت بیدار و انقلابی زنده حضور گسترده در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات با رای به آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد این حماسه بی‌نظیر را به مردم شریف نجیب صبور و با وفای ایران عزیز اسلامی رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و همه دوستداران ایران اسلام و انقلاب عزیز اسلامی در سراسر جهان تبریک عرض می‌کند.

گفتمان انقلاب اسلامی مانیفست نهایی و تنها نسخه علاج بخش رهایی از تنگناهای پیش روی کشور و نظام اسلامی است و امیدوار از دولت آینده در پایبندی حداکثری به آرمان‌های انقلاب اسلامی و بهره گیری از ظرفیت جوانان مومن متخصص و انقلابی در سایه وحدت حداکثری همه دلسوزان و دغدغه مندان کشور زمینه‌های جهش در عرصه‌های مختلف کشور را فراهم آورند.

در پایان ضمن شکر به درگاه ایزد لایزال مراتب قدردانی خود را از ملت شریف ایران مردم عزیز و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد و همه کسانی که در ایجاد این حماسه عظیم نقش ایفا کردند ابراز می‌کنیم لازم است به طور ویژه از مردم شریف یخساران و باشد جهت اعتماد به برادر مجاهد مومن و انقلابی جناب آقای سید ناصر حسینی‌پور برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی نمایی توفیقات روزافزون این را در امتحان پس داده را از درگاه خداوند عزیز و علیم خواهانیم.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری