کد خبر : 3850
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

کشف ۲.۵ تن مواد مخدر درکهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲ و نیم تن انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات های ۳ ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این عملیات ها ۵۸۴ نفر قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۸ باند فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

 سردار “کیقباد مصطفایی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: نیروی انتظامی با تقدیم هزاران شهید در امر مبارزه با مواد مخدر به عنوان پرچمدار عرصه مبارزه با این پدیده شوم بوده و در این بین، استان کهگیلویه و بویراحمد هم شهداء زیادی را تقدیم راه مبارزه با مواد مخدر کرده است.

وی با اشاره به کشف دو تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۳ ماهه نخست امسال در عملیات های پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این عملیات ها ۵۸۴ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر دستگیر، تعداد ۸ باند منهدم و ۸۲ دستگاه خودرو نیز متوقف شده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش انهدام باند و ۲۲ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم افزود: بسیاری از کشفیات پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی هوشمندسازی عملیاتی در این حوزه و خارج از استان و قبل از ورود مواد مخدر به دست آمده است.

مصطفایی در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی، مراقب و نظاره گر است و با هرگونه رفتار هنجارشکنانه و اقدامات خلاف قانون، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و از خانواده ها خواست از همان ابتدا آموزش ها و مهارت های جرات نه گفتن را به فرزندان خود آموزش دهند.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری