کد خبر : 3943
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

قتل پسر به دست پدر در کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی در اسلام آبادغرب خبر داد که پسرش را به خاطر اعتیاد و اذیت و آزارهایش به قتل رسانده بود. به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد قتل در محله شهرستانی اسلام آبادغرب، تیمی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی در اسلام آبادغرب خبر داد که پسرش را به خاطر اعتیاد و اذیت و آزارهایش به قتل رسانده بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد قتل در محله شهرستانی اسلام آبادغرب، تیمی از ماموران راهی محل شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد مردی ۷۱ ساله پس از اختلاف با پسرش که معتاد به مواد مخدر بوده، به وسیله یک دیلم آهنی به سر او ضربه‌ای وارد و باعث مرگش شده است.

آمویی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس اسلام آبادغرب با کشف این اطلاعات به سرعت نسبت به دستگیری قاتل که در محل جرم حضور داشت اقدام کرده و او نیز در بازجویی ها به قتل فرزندش اعتراف کرد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآور شد: پدر قاتل در ادامه بازجویی ها انگیزه خود را از این جنایت اعتیاد فرزندش و اذیت و آزار دیگر اعضای خانواده توسط مقتول عنوان کرد.

وی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضایی خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری