کد خبر : 4041
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

تفاهم نامه با ستاد اجرایی برای رفع محرومیت در بهمئی و مارگون

تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای رفع محرومیت های مارگون و بهمئی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج عضو هیئت مدیره بنیاد احسان و مسئول قرارگاه جهادی و خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان با استاندار دیدار و گفتگو کردند.

کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران بهمئی و مارگون و شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این نشست حضور داشتند.

حسین کلانتری در این دیدار با تاکید بر اینکه همراهی مردم عامل مهم موفقیت در پیشبرد امور است، اظهار داشت: باید در مسیرهایی گام برداریم که زمینه توانمندسازی، توسعه و پیشرفت مردم فراهم شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخاب دو شهرستان بهمئی و مارگون به عنوان پایلوت محرومیت زدایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، عنوان کرد: در راستای توسعه فرهنگ کار و توانمندسازی مردم باید تلاش کرد و این مهم نیازمند همت جهادی است.

وی از زحمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تقدیر کرد و افزود: سازمان اجرایی فرمان امام (ره) در سطح کشور کارهای بزرگی انجام داده است و در این استان نیز اقدامات مطلوبی اجرایی شد.

کلانتری، بیان کرد: انتظار می رود با همراهی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گام های بلندی در راستای رونق تولید و اشتغال در مناطق پایلوت محرومیت زدایی برداشته شود.

وی، افزود: به طور قطع با اشراف معاون عمرانی استاندار و همت فرمانداران، مدیران اجرایی و رئیس سازمان مدیریت استان اقدامات موثری در این خصوص عملیاتی می شود.

کلانتری با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، اظهار داشت: دولت ها متعلق به نظام است و همه تلاش ها برای رفع مشکلات مردم صورت می گیرد.

گفتنی است تفاهم نامه ای بین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه پیشرفت منطقه ای دو شهرستان مارگون و بهمئی در حوزه های راه، آبرسانی و آموزش منعقد شد.

لازم به ذکر است که این ۲ شهرستان به عنوان پایلوت محرومیت زدایی در استان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انتخاب شدند.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری