کد خبر : 4095
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

دریافت غیرحضوری درخواست بخشودگی جرایم کارفرمایان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از دریافت غیر حضوری درخواست بخشودگی جرایم کارفرمایان این استان خبر داد.

عباس نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: کارفرمایان می توانند درخواست بخشودگی جرایم بیمه ای خود را غیرحضوری ارایه کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:۳۱ تیرماه، آخرین مهلت استفاده کارفرمایان از بخشودگی جرایم بیمه ای است

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: با توجه به اتمام مهلت بهره مندی از بخشودگی جرایم بیمه ای در تاریخ ۳۱ تیرماه و تعطیلی دو روز پایانی ماه، کارفرمایان می توانند درخواست خود را در این ایام در سامانه غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ثبت کنند.

عباس نورمحمدی اظهار داشت: کارفرمایانی که تا کنون موفق به ارائه درخواست برای استفاده از بخشودگی جرایم بیمه ای خود نشده اند، می توانند به سامانه خدمات غیر حضوری این سازمان به نشانیes.tamin.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
     وی افزود: مهلت کارفرمایان برای بهره مندی از بخشودگی جرایم بیمه ای ۳۱ تیرماه جاری پایان می یابد و این زمان قابل تمدید نخواهد بود.

وی گفت:کارفرمایان کارگاه های تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف که بدهی بیمه ای آنان تا اسفندماه ۱۳۹۹ قطعی شده است، می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: درخواست کارفرما ظرف مدت ۷ روز از زمان ثبت در سامانه، در شعبه تامین اجتماعی بررسی و نتیجه آن در صندوق شخصی کارفرما به او اعلام می شود.

به گفته وی در صورت پذیرش درخواست و ابلاغ آن، کارفرما حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز می بایست به شعبه تامین اجتماعی مراجعه و نسبت به پرداخت و یا تقسیط بدهی خود اقدام کند و در غیر این صورت به منزله انصراف از بهره مندی از مزایای بخشودگی تلقی خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارفرمایان در صورت تمایل می توانند بدهی خود را از ۱۲ تا ۳۶ ماه تقسیط و یا آن را یکجا پرداخت کنند.

نورمحمدیاضافه کرد: در صورت تقسیط بدهی، با توجه به تعداد اقساط انتخابی، از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد امکان بخشودگی جرایم وجود خواهد داشت.

وی شرط اصلی بهره مندی از این تسهیلات را حفظ یا افزایش سطح اشتغال کارگاه از بهمن ۱۳۹۸ تا پایان دوره تقسیط بدهی و هم چنین ارسال بموقع لیست و پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل در دوره تقسیط بیان کرد.

     مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در مورد کارگاه هایی که در بهمن ۱۳۹۸ غیرفعال بوده و یا بعد از این تاریخ شروع به فعالیت کرده اند، گفت: در این صورت، لیست حق بیمه مربوط به ماهی که بیشترین تعداد بیمه شده تا اسفند ۱۳۹۹ در آن ثبت شده است، مبنای تعیین سطح اشتغال کارگاه قرار می گیرد.

وی هدف از اجرای این طرح را حمایت از تولید و پشتیبانی از  واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف بیان کرد و افزود: این طرح، نوعی مشوق برای کارفرمایانی است که سطح اشتغال کارگاه خود را با وجود شیوع کرونا حفظ و کرده و یا افزایش داده اند.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری