کد خبر : 4129
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

دامنه پیک جدید کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به مهرماه هم کشیده می‌شود/میانگین رعایت پروتکل‌ها زیر ۸۰ شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به نظر می‌رسد رعایت پروتکل‌ها در استان به چالش کشیده شده و احتمالاً دامنه پیک ما تا مهرماه می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ محمد مهدی بانشی در نشست استانی ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان آماری از هفته گذشته گفت: در هفته گذشته تعداد ۳ هزار و ۴۴۴ بازدید داشتیم که ۹۲ معرفی به مراجع قضایی و شش مورد پلمب داشتیم و کاهش پلمب‌ها نگران کننده است.

وی گفت: در کل استان در بهداشت فردی ۷۹ درصد در ماسک ۷۶ درصد در فاصله گذاری ۷۸ درصد در تهویه ۷۹ درصد و در کل ۷۹ درصد رعایت پروتکل‌ها می‌شود و اولین باری است که میانگین رعایت‌ها به زیر ۸۰ درصد می‌رسد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به نظر می‌رسد رعایت پروتکل‌ها در استان به چالش کشیده شده و احتمالاً دامنه پیک ما تا مهرماه می‌رسد.

وی گفت: با توجه به عدم رعایت دستورالعمل‌ها در مراسم‌های عروسی و همچنین مراسم‌های تشییع جنازه باید منتظر خبرهای بدی از استان باشیم مراسم های آن چنانی را در کلیپ‌ها می‌بینیم و تشییع جنازه ها بسیار نگران کننده شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری