کد خبر : 4148
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۰۱

تقدیر نماینده ولی‌فقیه از عملکرد ستاد نماز جمعه کهگیلویه/جایگاهی که باید همواره تقویت شود

ستاد نماز جمعه شهرستان کهگیلویه با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به مناسبت چهل و دومین سالگرد برپایی نماز جمعه در کشور و پاسداشت روز ۵ مرداد اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان کهگیلویه با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

در این دیدار ایمان قنبری رئیس ستاد نماز جمعه کهگیلویه به برنامه‌های این ستاد در چهل و دومین سالگرد برپایی نماز جمعه اشاره کرد و گفت: تعداد ۴۲ برنامه به همین مناسبت  در حال اجراست.

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان کهگیلویه ادامه داد: از جمله مسابقات قرآن، پیاده‌روی عمومی، سرکشی از خانواده های شهدا و پیشکسوتان نماز جمعه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تقدیر از پزشکان محجبه و تقدیر از امام جمعه از جمله برنامه های مورد توجه در ستاد نماز جمعه دهدشت است.

در این دیدار حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر اظهار کرد: از توجه ویژه نماینده ولی فقیه در استان به تریبون‌های نماز جمعه قدردانی ویژه می‌کنم که با توجه به شرایط نامطلوب بیماری کرونا پیگیر نماز جمعه بوده و سبب دلگرمی ما هستند.

همچنین آیت‌الله سید نصیر حسینی گفت: خوشبختانه توفیقاتی در شهر دهدشت داشته‌ایم نماز جمعه در این شهرستان پربار و موثر است و مشکلات مردم به خوبی پی‌گیری می‌شود و البته مردم کهگیلویه بزرگ محبت فراوانی به روحانیت دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان  یادآور شد: خوشبختانه امروز فضاهای بسیار خوب دینی، اجتماعی و فرهنگی ایجاد شده است و بر همین اساس باید به جامعه خدمت کرد.

وی افزود: نقش نماز جمعه برای کشور بسیار حیاتی است نماز جمعه نقش بسیار موثری در خنثی سازی توطئه‌های دشمن دارد و ستاد نماز جمعه برای اینکه بتواند این جایگاه را تقویت کند باید تلاش خود کند مضاعف کند و مهم ترین وظیفه ستاد نماز جمعه مطلوب برگزار کردن نماز جمعه است.

حسینی خاطرنشان کرد: نماز جمعه یک مسئله سیاسی مطلق نیست بلکه در آن مشکلات روز مردم در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی نیز بیان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: نماز جمعه برای همه مردم و سلایق است و نقطه اتصالی میان مردم و مسئولان بوده که بتوان از طریق نماز جمعه صدای مردم را به مسئولان رساند.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری