کد خبر : 4154
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۶

خدمت به مردم تا آخرین روزهای کار شورای شهر و شهرداری قلعه‌رئیسی

با انجام کارهای عمرانی تا آخرین روزهای کار شورای شهر و شهرداری قلعه رئیسی خدمت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس از برگزاری انتخابات دوره ششم شوراهای شهر و روستا و انتخاب اعضای جدید شورای های شهر در شهرهای مختلف استان و کشور باید دوره پنجم غزل خداحافاظی را کم کم بخوانند و مدیریت شهری را به دوره ششم واگذار کنند.

اما در روزهای پایانی دوره پنجم شهر قلعه رئیسی در روزهایی که باید کم کم پروژه‌های عمرانی را آماده کنند و تحویل دهند اما با آسفالت فاز اول کمربندی قلعه رئیسی و در ادامه کاشت درخت فصلی و زیباسازی و روشنایی این قسمت شهر دل مردم قسمت پاتاوه شهر را شاد کردند.

اما این پایان کار نبود و امروز در اقدامی دیگر کوچه های با تردد بالا هم قیر پاشی شد تا آسفالت آنها به اتمام برسد و مردم کمتر شاهد دست اندازی در سطح شهر باشند.

 باید دوره پنجم شورای شهر و شهردار قلعه رئیسی را به نهضت آسفالت معابر اصلی شهر دانست چرا که در سال 99هم شاهد آسفالت خیابان های اصلی شهر به خصوص خیابان امام خمینی(ره) و خیابان شهدا، قسمت سرمازه شهر، خیابان جلوی کمیته امداد و خیابان پشت کمیته امداد بودیم.

آبرود شهردار قلعه رئیسی در حاشیه آسفالت معابر اصلی شهر قلعه رئیسی عنوان کرد: پس از آسفالت فاز اول کمربندی شهر اقدام به زیباسازی کمربندی در دو روز گذشته کردیم و امیدواریم تا روز پنجشنبه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی این پروژه افتتاح شود.

شهردار قلعه رئیسی از قیرپاشی معابر با تردد بالا در سطح شهر هم خبر داد و گفت: امروز در اقدامی دیگر کوچه روبروی بانک صادرات و همچنین ادامه خیابان شهدا کنار پارک محله ای شهر قیرپاشی شد و همچنین ادامه قسمت های سرمازه را تا چند روز آینده آسفالت خواهیم کرد.

وی همچنین از آسفالت تمام کوچه ها با عقد قرارداد با پیمانکار جدید خبر داد.

علی فروغی رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم در حاشیه آسفالت معابر این شهر از مصوب شدن طرح جامع شهر قلعه رئیسی خبر داد و گفت: طرح جامع شهری قلعه رئیسی در کمیته فنی راه و شهرسازی با حضور شهردار و نیروی فنی شهرداری و کارشناس فنی راه و شهرسازی مصوب شد.

وی افزود: مشکلات طرح جامع شهری شهر قلعه رئیسی در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و ۹۰درصد پرونده های طرح جامع شهری تایید شد و طرح تا هفته آینده به شهرداری جهت اجرا ابلاغ خواهد شد و ساخت سازها طبق طرح جامع شهری انجام می گیرد.

فروغی نهضت آسفالت معابر اصلی شهر قلعه رئیسی یک خدمت ارزنده دانست و تاکید کرد: روکش آسفالت معابر اصلی شهر قلعه رئیسی که در ماه های گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد توانست معابری که تردد بیشتری روی آنها انجام می گیرد انجام بگیرد که با تلاش های که صورت می شود کوچه سطح شهر هم از نعمت آسفالت معابر برخوردار شوند.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی با بیان اینکه دوره پنجم شهری  قلعه رئیسی یکی از دوره های موفق در زمینه عمرانی بود تصریح کرد: اینکه در روزهای پایانی از عمر شورای شهر و شهرداری در حال کار جهادی بوده قابل تقدیر است که تلاش خواهیم کرد این تلاش تا یک روز مانده به کار شورا و شهرداری هم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری