کد خبر : 4241
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

بازدید مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از دفتر خبرگزاری فارس/ درخواست نصیرالاسلامی از خبرنگاران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از دفتر خبرگزاری فارس در این استان بازدید کرد و ایام پیش رو را به خبرنگاران این رسانه در سراسر استان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از دفتر خبرگزاری فارس در این استان بازدید کرد و ایام را به خبرنگاران این رسانه در سراسر استان تبریک گفت.

در ابتدای این دیدار داریوش بهنیا مدیر خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از روند فعالیت این خبرگزاری در استان ارائه کرد.

مدیر خبرگزاری فارس در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در همه شهرستانها و بخش‌های استان خبرنگار و رابط خبری داریم اظهار کرد: سالانه ۶ تا ۷ هزار خبر، گزارش و یادداشت و سایر قالب‌های خبری روی خروجی این خبرگزاری از همه مناطق استان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دفتر خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از هر چیز به دنبال انتشار خبر خوب و بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی است تصریح کرد: آنجایی که نیاز به نقد منصفانه باشد در قالب خبر و گزارش و یادداشت نقاط ضعف با متانت با ارائه سند بیان می‌شود و این رسانه رویکرد انتقامی و مچ‌گیری ندارد.

در ادامه حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خوشحالی از فعالیت رسانه‌های مختلف در استان اظهار کرد: به نسبت وسعت و جمعیت این استان در حوزه رسانه عملکرد بسیار خوبی دارد و امیدواریم در حوزه فرهنگ وقف و فرهنگ‌سازی این سنت حسنه نیز رسانه‌های استان بیش از پیش انجام وظیفه کنند.

وی با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مردمانی ۱۰۰ درصد شیعه و ولایی هستند کمی تعداد موقوفات را در استان نقصی بزرگ دانست و گفت: بی‌شک با فرهنگ‌سازی بیشتر شاهد شکوفایی این سنت حسنه خواهیم شد که در فقرزدایی و همچنین رفع آسیب‌های اجتماعی کمک شایانی به استان خواهد کرد.

نصیرالاسلامی از رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد خواست تا در دوره مدیریت جدید اوقاف استان با رویکردی متفاوت به نشر فرهنگ وقت کمک کنند تا به عنوان باقیات صالحات در کارنامه اعمال و همچنین کارنامه فعالیت رسانه‌ای آنها برای همیشه ثبت و ضبط شود.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری