کد خبر : 4438
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۱۹

خیز بلند کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ آمار جان‌باختگان کرونا در استان به ۸۱۷ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۸۱۷ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ هم استانی جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دکتر پرویز یزدان‌پناه  از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۸۱۷ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته  4 هم استانی جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هم اکنون ۶۰۷ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۲۸۹ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۴۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۵۸۸۵۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از ۸۴۷ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه ،گچساران  و لنده بود. همچنین از 916 نمونه رپید تست 24 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، بهمئی  و دنا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سیر صعودی شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان نگران کننده است و میزان بروز بیماری در استان همچنان دو برابر میانگین کشوری است.

وی اذعان داشت: رعایت کامل قرنطینه در افراد مبتلا، رعایت فاصله فیزیکی و استفاده صحیح از ماسک و عدم حضور در تجمعات از ملزومات زندگی روزمره ماست که باید به عنوان بخشی از زندگی به آن عادت کنیم.

انتای پیام/۸۲۰۰۹


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری