کد خبر : 4546
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

بازدید سرزده رئیس دادگاه عمومی دیشموک از اصناف/برخورد قاطع با اخلالگران بازار

رئیس دادگاه عمومی دیشموک در بازدید سرزده از اصناف این بخش گفت: با اخلالگران بازار در دیشموک به صورت جدی برخورد می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، سیدمصطفی حائری رئیس دادگاه عمومی و انقلاب دیشموک با بیان اینکه هدف دستگاه قضا خدمت به مردم  است و خط مشی  lh در این راستا خواهد بود، اظهار کرد: امروز طی بازدیدی که با حضور رئیس مرکز بهداشت، مسئول بهداشت محیط و مسئول امور صنفی با همراهی جانشین فرمانده انتظامی دیشموک از بازار  داشتیم،  وضعیت بازار شهر دیشموک و مغازه‌ها بررسی شده است.

رئیس دادگاه عمومی دیشموک افزود: طی این بازدید که اولین بازدیدمان از بازار بود، وضعیت فعالیت صنف‌هایی از قبیل قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها و تعدادی از نانوایی‌ها سطح شهر رصد و در جریان کم‌ و کیف بازار قرار گرفتیم.

وی با اشاره به احراز برخی تخلفات در بازار دیشموک، اذعان داشت: در همین راستا پرونده‌هایی با موضوع گرانفروشی، عدم درج قیمت مصوب در مغازه و رعایت نکردن مسائل بهداشتی تکمیل گردید و تذکرات جدی به بازاریان داده شد.

حائری خاطرنشان کرد: سعی و تلاش ما بر این است که در ادامه کار خویش در دادگاه عمومی دیشموک با یک برنامه منظم ضمن رصد مستمر بازار،  به اخلاگران بازار بعد از تذکرجدی و ارشاد، طبق قوانین با آنها برخورد گردد تا مردم با آرامش خاطر تامین مایحتاج، زندگی را با آرامش سپری کنند.

نعمت پور مسئول امور صنفی یخش دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از رئیس دادگاه عمومی دیشموک گفت: امیدورام با تعامل و همکاری همدیگر بتوانیم در رفع مشکلات منطقه دیشموک قدم راسخی برداریم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری