کد خبر : 4645
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

بیش از ۴هزار نفر در قلعه رئیسی واکسن کرونا تزریق کردند

رئیس مرکز درمانی قلعه رئیسی گفت: بیش از ۴هزار نفر در قلعه رئیسی واکسن کرونا تزریق کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، محمدرسول برزگر در گفتگو با خبرنگار فارس در حاشیه تزریق واکسن در قلعه رئیسی با بیان اینکه آمادگی کامل برای تزریق واکسن برای جامعه هدف را داریم تاکید کرد: بیش از ۱۰پایگاه روستایی و دو پایگاه شهری در شهر قلعه رئیسی برای تزریق واکسن کرونا راه اندازی شد.

رئیس مرکز بهداشت و درمانی قلعه رئیسی تصریح کرد: حدود ۷هزار ۲۰۰نفر عضو جامعه هدف برای تزریق واکسن در قلعه رئیسی است که تاکنون بیش از ۴هزار نفر دوز اول و دوم را تزریق کردند.

وی با بیان اینکه روز به روز اشتیاق مردم برای تزریق بیشتر می شود یادآور شد: طبق کار کارشناسی که در سطح کشور صورت گرفت در هر استانی که بیشتر تزریق واکسن صورت گرفت تعداد مرگ و میر کاهش یافت و مردم نباید در این خصوص کم کاری کنند و باید استقبال بیشتری در این صورت انجام دهند.

برزگر با بیان اینکه بسیاری از مردم را در ماه های گذشته مشاهده کردیم واکسن را با قیمت بسیار بالایی خریداری کردند و حتی به دیگر کشورها برای تهیه واکسن رو آوردند تصریح کرد: در چاروسا سنین بین ۱۸تا ۲۵سال کمترین استقبال از واکسن انجام می دهند و امروز باید افتخار کنند که واکسن رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد و باید از این فرصت بیشترین استفاده ببرند.

رئیس مرکز درمانی قلعه رئیسی از آمادگی مراکز قلعه رئیسی برای تزریق واکسن خبر داد و ادامه داد: تزریق واکسن برای سنین ۱۸به بالا فراهم است و باید از این فرصت به هر نحویی استفاده شود و جوانان و کسانی که به بهانه های مختلف از عدم تزریق واکسن حرف می زنند به فکر پدران و مادران و دیگر اعضای خانواده و مردم باشند و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی از اصحاب رسانه و تریبون ها خواست تا برای تزریق عمومی مردم در این منطقه تمام تلاش خود را بکار بگیرند تا شرایط خوبی را برای آینده داشته باشیم.

برزگر با بیان اینکه تزریق واکسن در منطقه تاکنون نقش بسزایی داشته باشد تاکید کرد: همه مردم یاد دارند که چند مراسم ختم بزرگ و با جمعیت بالا برگزار شد که تزریق واکسن توانست جمعیت کمتری به این بیماری مبتلا شوند.

گفتنی است، خانه بهداشت قلعه رئیسی و مرکز درمانی این شهر صبح ها و عصرها اقدام به تزریق واکسن می کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری