کد خبر : 4729
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

متقاضیان سفر به عراق حتما واکسن بزنند/انجام واکسیناسیون در مناطق گرمسیری تا آخرین ساعات شب

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واکسیناسیون در مناطق گرمسیری تا آخرین ساعات شب انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا عوض‌پور با اشاره به اینکه شایعات پیرامون واکسن دردسر ساز شده گفت: مرگ و میرهای کرونایی نباید در استان خیلی بولد و برجسته می‌شود.

 مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به تفاوت فاحش میان کسانی که هر دو دُز واکسن را دریافت کردند با کسانی که واکسن دریافت نکردند، افزود: حدود ۹۵ درصد مرگ و میرها میان کسانی بوده که کاملا واکسیناسیون نشدند.

عوض‌پور با اشاره به اینکه ماه به ماه سن مرگ و میر کرونایی پایین می‌آید، گفت: سن واکسیناسیون در استان برداشته شده و همه افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در استان مراجعه کرده و واکسن تزریق کنند.

 مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی در  مناطق گرمسیری تا آخرین ساعات شب کار واکسیناسیون انجام می‌شود.

وی بیان کرد: حتی چادرهای واکسیناسیون برپا کردیم و با فرمانداری‌ها و اعضای شورای شهر جلسه گرفتیم اطلاع‌رسانی کردیم که منعی برای واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا نیست.

این مسئول عنوان کرد: کسانی که می خواهند به زیارت اربعین بروند باید واکسیناسیون شوند و کارت دریافت کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری