کد خبر : 4828
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۵۷

سالن ورزشی «درغک» یادگاری در ویترین ۸ سال بی‌تدبیری+تصاویر

سالن ورزشی شهید ارغنده روستای درغک بعد از گذشت سال‌ها بر اثر بی‌توجهی مسوولان به دست فراموشی سپرده شده است که این فراموشی اجحاف در حق جوانان منطقه درغک است.

خبرگزاری فارس دیشموک؛ آرش آهنگ- روستای درغک که بزرگترین روستای بخش دیشموک به شمار می‌رود و در حومه غربی شهر دیشموک واقع است دارای جوانان مستعد فوتبالی است که روستای همسایه این روستا در حال حاضر بهترین بازیکن‌های فوتبال را تحویل جامعه ورزشی داده اما متاسفانه در بی‌توجهی مسوولان نسبت به رونق ورزش در این مناطق باعث دل نگرانی مردم این منطقه شده است.

روستای درغک که در ۷۵ کیلومتری از مرکز شهرستان کهگیلویه واقع است و دارای خانوارهای زیادی با جوانان بسیار مستعدی است اما امکانات ورزشی در این منطقه  ضعیف است.

این روستا که در حال حاضر پتانسیل ویژه‌ای جهت استعدادیابی ورزش شهرستان کهگیلویه را داراست متاسفانه بر اثر بی‌توجهی مسوولان ورزش و جوانان باعث گلایه‌مندی جوانان این منطقه شده است.

این روستا دارای یک سالن ورزشی نیمه‌کاره است که در سال 1390 کلنگ زنی شده  در این سالها بر اثر بی‌توجهی مسوولان هم به دست فراموشی سپرده شده و هم ادامه روند این سالن علاوه بر اینکه نیازمند اعتبارات زیادی است اما بر اثر اهمال مسوولان ادامه روند اجرای عملیات این سالن نیازمند بازبینی بیشتر ناظران و بازرسان هم در استان و هم در شهرستان می‌باشد.

این سالن که بارها هم توسط رسانه‌ها و هم توسط عده‌ای از مسوولان دلسوز پیگیری شده اما پیگیری ادامه عملیات این سالن به بن‌بست برخورد کرده و به دست فراموشی سپرده شده است.

یکی از شهروندان روستای درغک گفت: متاسفانه این سالن دیگر به درد جوانان این منطقه نمی خورد چون سالنی که به مدت ۱۰ سال است از پس بهره‌برداری مسوولان بر نیامد دیگر انتظاری از مسوولان نخواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: مسوولان اگر نمی توانند این سالن را به بهره برداری برسانند سعی کنند بیایند این درب و پنجره‌هاش دربیارند و بفروشند و سالن دیگری که در منطقه دیگری نیازمند است تکمیل کنند.

آتش‌سخن گفت: طی 10 سال است هر دو سال یکبار می‌آیند و یک قسمت ناچیز از این سالن را تعمیر می‌کنند و بعد از مدتی به دست فراموشی سپرده می شود که دیگر هیچ انتظاری از مسوولان نداریم.

به گزارش فارس؛ امیدوارم حداقل مسوولان ورزش و جوانان به فکر جوانان مستعد این مناطق باشند و سعی کنند با در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی به این مناطق موجب شکوفا شدن استعدادهای نهفته ورزشی دیگر جوانان این مناطق شوند.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۷

 


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.