کد خبر : 4830
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۱۹

اجرای ۱۶۰ طرح اشتغال کمیته امداد یاسوج در سال ۱۴۰۰/ خبرهای خوب برای مددجویان +فیلم

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۰ طرح اشتغال اجرا و ۳۰۰ نفر مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت:  ۵ طرح اشتغال‌زایی دامداری کمیته امداد منطقه یک یاسوج برای ۵ خانواده مددجو و جویای کار اجرایی شد.

مصیب حیدری افزود: اعتبار هزینه شده برای اجرای این ۵ طرح اشتغالزا  ۲۵۰ میلیون تومان است.

وی یاد آور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۶۰ طرح اشتغال کشاورزی، دامداری و خدماتی برای مددجویان ومتقاضیان اشتغال اجرایی شده است.

حیدری اعتبار هزینه شده برای این ۱۶۰ طرح را بالغ بر ۵ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح ها باعث اشتغالزایی بیش از ۳۰۰ نفر شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر وتشکر از حمایت بانک‌های عامل خاطرنشان کرد: تا پایان سال بالغ به  ۶۰۰ طرح اشتغال در کمیته امداد منطقه یک یاسوج اجرایی می‌شود که تا کنون ۵۷۰ نفرتشکیل  پرونده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی همکاری بانک‌های عامل را مهم‌ترین عامل در اجرای طرح‌های اشتغال دانست و عنوان کرد: بعضی بانک‌ها تا کنون حتی یک وام اشتغال افراد نیازمند را پرداخت نکرده‌اند که در صورت عدم همکاری بزودی اسامی آنان با مدیران عامل بانک‌ها و رسانه ها اعلام می‌شود،ضمن اینکه بانک‌هایی که دغدغه معیشت وکمک به نیازمندان را دارند واقدام به پرداخت این تسهیلات می کنند نیز تقدیر می‌شوند.

حیدری همچنین به آموزش بیش از ۲۵۲ نفر از کارجویان اشتغال در مدت ۶ ماهه اول ساری جاری اشاره کرد و افزود:تا کنون ۲۹ خانواده خودکفا و از حمایت امداد خارج که تا پایان سال این رقم به ۱۰۰ خانواده می‌رسد.

رئیس کمیته امداد همچنین یاد آور شد در مدت شش ماهه اول سال ۱۸ نفر با معرفی به شرکت‌ها و موسسات برای آنان کاریابی شده که تا پایان سال با برنامه ریزی انجام شده این تعداد به ۹۰ نفر میرسد.

حیدری در پایان به اهدای بسته تشویقی به فرزندان مجرد مددجویان اشاره و خاطرنشان کرد: فرزندان مجرد مددجویانی که در ادارات، نهادها، سازمان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، شرکت‌های دولتی و خصوصی از یکسال قبل مشغول به کار شده اندو برای انان بیمه پرداخت می‌شود می‌توانند به واحد کاریابی کمیته امداد منطقه یک یاسوج مراجعه و مبلغ یک میلیون و۴۰۰ هزار تومان بسته تشویقی نقدی دریافت کنند.

 

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری