کد خبر : 5670
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۱۷

توزیع بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان چاروسا/اقدامی زیبا از جوانان یک روستا در چاروسا

توزیع بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان چاروسا صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا(سیدحسن آرمند)، گروه جهادی شهید آگنه در ادامه ماموریت و فعالیت‌های انقلابی خود اقدام به توزیع ۷۰ بسته لوازم تحریر بین دانش‌آموزان نیازمند در شهر قلعه ریسی، روستاهای شوتاور، پس رش،کوه پنبه، جاورده و اسفندان اقدام نموده است.

سعید ادیم مسئول گروه جهادی شهید آگنه در این خصوص هدف از این اقدام خود را کمک به دانش آموزان بی سرپرست و نیازمند دانست و گفت: علاوه بر پیگیری و راه اندازی یک کارگاه تابلو فرش که با همکاری یک بانوی خیر و کمیته امداد حضرت امام قلعه رئیسی که تا پایان آبان ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد آماده کمک تمامی خیرین هستیم تا بتوانیم به افراد نیازمند و کم توان کمک کنیم.

ادیم عنوان کرد:برای مرتفع شدن مشکلات چاروسا باید ظرفیت ادارات و نیروهای مختلف این بخش به کار گرفته شود تا چهره فقر برچیده شود و از هر کوششی دریغ نکنیم و این حرکت نیازمند عزم جدی مسئولین قلعه رئیسی و چاروساست.

همچنین در ادامه وظایف فرهنگی این گروه جهادی به زیارت ۵ خانواده شهید دهستان جاورده و روستای الگن را به همراه اعضای گروه جهادی شهید آگنه و ریاست محترم کمیته امداد را داشتند.

این گروه جهادی یکی از گروه های جهادی شهرستان است که در منطقه چاروسا به خدمات رسانی به خانواده های فقیر و نیازمند اقدام می کند.

 


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری