کد خبر : 6051
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸

برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی تهران از ۲۳ آذر

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی تهران با عنوان تجاری Hospitex امسال برای ششمین سال از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی جمهوری اسلامی برگزار می شود. به گزارش عصر ایران، محمود صدیقی مدیر برگزاری این رویداد گفت: هاسپیتکس ۲۰۲۱ به عنوان یکی از برندهای برتر خاورمیانه قرار است در فضایی

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی تهران با عنوان تجاری Hospitex امسال برای ششمین سال از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی جمهوری اسلامی برگزار می شود.

به گزارش عصر ایران، محمود صدیقی مدیر برگزاری این رویداد گفت: هاسپیتکس ۲۰۲۱ به عنوان یکی از برندهای برتر خاورمیانه قرار است در فضایی به مساحت بیش از ۱۰ هزار مترمربع میزبانی از ۱۱۰ شرکت داخلی و نمایندگی خارجی از کشورهای فرانسه، ایتالیا و ترکیه را برعهده داشته باشد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی بخش های مختلفی چون واحدهای مهندسی بیمارستانی، فناوری‌های جدید بیمارستانی و صنایع مرتبط مانند تجهیزات ساختمانی و امکانات اورژانس، پشتیبانی و عملکرد بیمارستان ها را پوشش می‌دهد. این رویداد همچنین به سیستم های هوشمند و فناوری اطلاعات بیمارستانی و غیره مرتبط است.

مدیرعامل شرکت سپنتاس کیش افزود: با توجه به پیشرفت های چشمگیر اخیر صنعت پزشکی ایران، شرکت‌های مهم خارجی نیز می توانند دستاوردهای نوین خود را در معرض نمایش متخصصین حرفه ای قرار دهند.

وی تاکید کرد: گروه کالایی این رویداد در چند بخش اصلی و شامل طیف گسترده ای از صنایع بیمارستانی شامل سرمایه گذاری، طرح و برنامه ریزی، برنامه ریزی محیط داخلی بیمارستان، مواد، مصالح و تجهیزات ساختمان، نظام حمایتی پزشکی و واحد مهندسی ویژه، فضای سبز و حفاظت محیطی بیمارستان، بازسازی ذخیره انرژی بیمارستان، امکانات اورژانس ایمنی بیمارستان و محصولات و فناوری‌های جدید خواهد بود.

صدیقی در پایان گفت: سیستم پشتیبانی و عملکرد بیمارستان، ساختمان‌های هوشمند بیمارستانی و آی تی پزشکی، تجهیزات برند ملی پزشکی، راه حل‌های جدید در حوزه بیمارستان دیجیتال و سلامت سیار و آزمودگی بیمارستان‌های آینده نیز از بخش‌‌های مهم در این حوزه خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.