کد خبر : 6052
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۲۰

طرح شهرستان شدن قلعه رئیسی به وزارت کشور ارسال شد

فرماندار کهگیلویه گفت: طرح شهرستانی شدن قلعه رئیسی به وزارت کشور ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان از جمله فرماندار شهرستان کهگیلویه و مسئول شوراها فرمانداری کهگیلویه و مسئولان محلی بخش چاروسا مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر قلعه رئیسی برگزار شد.

بعد از انتخاب شهردار جدید شهر قلعه رئیسی از سوی شوراهای اسلامی شهر و معرفی شهردار سرپرست برای شهرداری در مدت کوتاه بالاخره استاندار حکم شهردار جدید را صادر و با حواشی که در روزهای گذشته در پی داشت مراسم تودیع و معارفه برگزار و کار شهردار جدید به صورت رسمی شروع شد.

فرماندار کهگیلویه در این جلسه گفت: بیش از ۳۳۰ هزار شهید برای آبادانی ایران و دفاع از آرمان های تقدیم کردیم و اگر کاری انجام می دهیم وظیفه است امروز وظیفه ماست که قدردان آنان باشیم و در راستای حفظ آرمان های آنان و ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

کریمی نژاد افزود: مطالبه گری مردم نباید ملتسمانه باشد باید مبتنی بر واقعیت باشد نباید به مدیران گفت، عنایت کنید، مساعدت کنید، لطف کنید این حق مردم نیست فرماندار برای آن فرماندار شد که کار کند و این وظیفه است یا هر مسئول دیگری اگر نمی تواند کار کند رها کند باید مطالبه گری منصفانه بر اساس واقعیت باشد.

وی گفت: شورا و شهرداری جدید از تجربیات دیگر شهرها استفاده کنند و باید درآمد پایدار داشته باشد تا بتواند معوقات و مشکلات را برطرف کند، البته خدمات ارائه شده از سوی شورای دوره پنجم و شهردار سابق بی بدیل و قابل تقدیر است و حقیقتا عملکرد ماندگاری برای این شهر به یادگار گذاشتند که قدردانی و تشکر می‌کنیم.

فرماندار در ادامه به سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: و در سفر ریاست جمهور در سطح کلان شهرستان کهگیلویه ۱۰۰۰ میلیارد تومان و ۲۰۰ میلیون ارز تخصیص داده شد که مربوط به کل شهرستان است و چاروسا را هم شامل می شود.

وی گفت: در حوزه برق ۱۰۰ میلیارد جهت دو مداره کردن برق چاروسا اختصاص داده شد و از امروز پیمانکار کار شروع کرده و کارشناسان تخمین می زنند که تا خردادماه تکمیل می شود که با اجرای این کار کاهش ولتاژ و خاموشی جبران می گردد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در حوزه راه برای جاده آبچندار، دارکنجی و برفکوه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته که ۹۰ درصد تخصیص خواهد داشت بیان کرد: در مورد تعریض بهسازی و آسفالت از دشت آزادی تا امامزاده نوردین(ع) و از آنجا تا جاده پاتاوه – دهدشت ۳۵ میلیارد اعتبار جدید در نظر گرفته شد و برای کمیته امداد وام اشتغال‌زایی روستایی، زمین های شیب دار اعتبارت خوبی در نظر گرفته که از طریق اداره جات به زودی اعلام می‌گردد.

فرماندار در مورد شهرستان شدن قلعه رئیسی گفت: طرح شهرستانی شدن فرستاده شده امیدوارم که این منطقه در آینده نزدیک شهرستان شود و با استقرار بنیاد علوی محرومیت زدایی می شود و مشکلات زیرساختی برطرف می شود نامه نگاری لازم انجام شد و امیدواریم که در یک سال آینده در منطقه استقرار یابد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری