کد خبر : 6054
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

کهگیلویه و و بویراحمد تشنه تحول مدیریتی/مدیرانی که کار را رها کرده‌‌اند

یک فعال اجتماعی معتقد است که سکون و رکود در استان رخ داده و باید هر چه زودتر تغییر و اصلاح مدیریتی تا دیر نشده در استان رخ دهد.

 تقی رستگار فعال اجتماعی و از مدیران سابق حوزه دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی با اشاره به تغییر دولت و روی کار آمدن دولت مردمی آیت الله رئیسی چنین آورده است: تغییر و اصلاح در ذات دولت و حاکمیت بوده و اصولاً با تغییر و اصلاح به‌ خصوص در مدیریت‌ها جامعه به سمت توسعه حرکت می‌کند.

در این بین استان کهگیلویه و بویراحمد نیز مستثنی از تغییر و تحول نیست استانی که با داشتن این همه ظرفیت و منابع و ذخایر متاسفانه از قافله توسعه عقب افتاده است و شاید یکی از دلایل اصلی آن ضعف مدیریت ها و تساهل و تسامح در رفع مشکلات استان باشد.

مدیرانی که باید به دنبال بودجه و اعتبارات از مرکز باشند تنها به منابع اندک استانی دل خوش کرده اند همین موجب رکود استان شده چرا که هیچ استانی با منابع داخلی و بودجه‌های اندکی که برای آن تصویب شده تاکنون به جایی نرسیده است.

جان کلام اینکه با تغییر دولت و روی کار آمدن گفتمان سیاسی جدید بخشی از جامعه که برای تغییر و تحول به این دولت رای دادند اکنون منتظر تحول مدیریتی هستند.

شاید این انتظار و توقع در استان کهگیلویه و بویراحمد شدت آن بیش از سایر استان‌ها باشد و علت آن برخی اقدامات فراقانونی و غیرقانونی در گذشته توسط عده‌ای از مدیران بوده که موجب شده اکنون بسیاری از آحاد جامعه به دنبال تحول بوده و خواستار تغییرات در کمترین زمان ممکن باشند.

این بخش از جامعه که به دولت کنونی رای دادند و تعداد آنها هم کم نیست ذی حق بوده و نمی توان به آنها خرده گرفت اما مخاطب نگارنده آقای دکتر احمدزاده استاندار محترم است که می گوییم برادر عزیز و ارجمند آنچه که در ادارات استان دیده می‌شود رکود و رخوت و سکون است مردم سرگردان کم کاری ها شده اند اگر قصد تغییر دارید بسم الله هر چه زودتر با تغییرات سکون و رکود را در استان به سمت حرکت و کار و تلاش تغییر دهید آن گونه که می‌بینیم و می‌شنویم خواسته اکثریت مردم تغییر است که البته شواهد و قرائن نشان دهنده نیاز به تغییر است.

اگر هم عزمی برای تغییر ندارید و با همین دست فرمان و با همین مدیران راحتید و مسیر توسعه استان را در گرو کار با مدیران دولت قبل می‌دانید صراحتاً اعلام کنید که قصد تغییر ندارید تا تکلیف برای همه روشن شود.

جناب آقای استاندار؛ در استان ما به دلیل درد تاریخی که کار نکردن و سهل انگاری مشکل اصلی بوده اکنون که مدیران سرنوشت خود را نمی‌دانند این سهل انگاری و کم کاری بیشتر نمود پیدا کرده است.

استانی که فرسنگ ها از قافله توسعه عقب مانده امروز نیاز به خون تازه و مدیران تازه نفس دارد هرگونه دست روی دست گذاشتن سم مهلکی برای استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید هر چه زودتر فکری به حال آن کنید.

اما نکته مهم‌تر اینکه وقتی جناب آقای معاون سیاسی اعلام کرده فرمانداران نیز تغییر خواهند کرد معلوم است که تیم کنونی مدیریتی استان که بازمانده دولت روحانی هستند در برزخ ماندن و رفتن قرار داشته و لاجرم آن گونه که باید امورات استان را مد نظر قرار نمی‌دهند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری