کد خبر : 6066
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۱۹

هوشنگ پیروزی شهردار دیشموک شد

با حضور مسوولان استانی، شهرستانی و با حضور امام جمعه دیشموک هوشنگ پیروزی شهردار دیشموک معرفی و معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، امام جمعه دیشموک، شورای اداری و اعضای شورای اسلامی و شهرداری دیشموک شهردار جدید دیشموک معارفه گردید.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند با بیان اینکه خدمت شبانه روزی وظیفه همه مسوولان است عنوان کرد: عبادتی بالاتر خدمت به خلق وجود ندارد.

وی گفت: از زحمات شهردار و شورای اسلامی سابق همچنین سرپرست شهرداری که پیگیر مشکلات مردم بوده جای تقدیر و تشکر دارد.

راوند با بیان اینکه شهردار جدید فردی دلسوز و انقلابی متعهد به کار است عنوان کرد: امیدوارم به توجه به اختلافات ملکی زیادی که در این شهر وجود دارد با همت شهردار جدید برطرف شوند.

وی با اشاره به اینکه شورا و شهرداری اختلافات را کنار بگذارند عنوان کرد: شورا و شهرداری با تعامل سعی بر رفع مشکلات را داشته باشند.

فیروز رضایی عضو شورای اسلامی شهر دیشموک با بیان اینکه درآمد شهرداری پایین است خاطرنشان کرد: شورای اسلامی آمادگی دارد تا با حمایت از سرمایه‌گذاران زمینه توسعه شهر را با درآمدزایی افزایش دهد.

صاحب مجاوند رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: شهردار جدید فردی پاکدست است که امیدوارم پاکدست بماند و با تعامل با شورای اسلامی در خور و شان مردم مبلمانی زیبا را اجرا کنیم.

وی گفت: مشکلات شهر دیشموک بسیار زیادند که آب شرب، ضعیف بودن اینترنت و عدم آنتن دهی موبایل و همچنین روکش آسفالت محور دیشموک به قلعه‌ریسی است که امیدوارم فرماندار شهرستان کهگیلویه تمهیدات لازم را در جهت رفع این مشکلات به کار گیرد.

صفا حبیبی بخشدار دیشموک گفت: امیدوارم شهردار جدید از ظرفیت بیناد علوی در جهت رفع مشکلات منطقه دیشموک و همچنین توسعه زیباسازی شهر استفاده بهینه را ببرد.

روح‌الله اسفرم سرپرست شهرداری دیشموک با اشاره به مدت مسوولیت خودش در این شهرداری گفت: این پستها رفتنی هستند و خدا را خوشحالم که در این مدت کوتاه به مردم شهر دیشموک خدمت خالصانه داشتم و خدمتگزار مردم بودم.

وی با اشاره به کارهای انجام شده خود در مدت مسوولیتش گفت: در این مدت حقوق معوقه کارگران شهرداری و همچنین آماده سازی میدان ورودی شهر از جمله برنامه‌های و کارهای انجام شده در دوران مسوولیتم بوده و در مسوولیت گذشته‌ام در سرپرستی شهرداری رفع مشکل جایگاه زباله در این شهر از کارهای خدمتی خودم به مردم شهر دیشموک بود.
محسن طاوسیان هم که در این نشست مجری برنامه معارفه بود از فرصت مجری‌گری استفاده کرده و گذری به مشکلات منطقه دیشموک داشت و گفت: امیدوارم شورای اسلامی شهر قلعه‌رئیسی و دیشموک در جهت رفع مشکلات منطقه نشستی دوستانه داشته باشند.

اقبال اکبری شهردار سابق هم در این نشست گفت: من شهردار شخص خاصی نبودم و هر کاری کرده‌ام بخاطر خدمت به مردم دیشموک بوده است.
دارا کریمی‌نژاد فرماندار شهرستان کهگیلویه ضمن تقدیر و تشکر از همه افراد چه شهردار و سرپرست چه کارکنان شهرداری گفت: کاش این تقدیر و تشکر ها در جلسات از بین می رفت.

وی گفت: از قاضی دادگاه عمومی دیشموک خواستار بررسی و نظارت بر ترک فعل شورا، شهرداری و کمیته انطباق هستم.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: رمز پیروزی دیشموک در تعامل است و اگر تعامل نباشد پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

وی با اشاره به اختصاص ۱۵ میلیارد تومانی بنیاد مسکن به مسکن روستاهای بخش دیشموک عنوان کرد: امیدوارم در بحث مسکن مشکلات مسکن روستایی در این منطقه حل شود.

و در پایان ضمن قرائت حکم شهردار جدید آقای هوشنگ پیروزی توسط جناب آقای سید سعید پوزشیان گفت: حکم انتصاب آقای هوشنگ پیروزی شهردار جدید دیشموک بنا به پیشنهاد تایید و از فردا شهردار شهر دیشموک خواهند بود.

هوشنگ پیروزی شهردار جدید دیشموک با بیان اینکه از این به بعد در خدمت مردم شهر دیشموک هستم و درب دفترم به روی همه شروندان باز است عنوان کرد: بنده متعلق به یک طایفه خاص نیستم و متعلق به همه طایفه‌ها هستم.

وی گفت: بنده اصولگرا هستم و از این به بعد متعلق به همه افراد هستم و اینجانب اهل هیچ‌گونه سیاسی بازی و قوم‌گرایی نیستم.

پیروزی عنوان کرد: بر دستان پینه بسته کارگران بوسه می‌زنم و معنی انسایت را در شهرداری دیشموک به اثبات می‌رسانم و از این به بعد کاری به گذشته ندارم و به آینده می‌نگرم.

و در پایان آقای هوشنگ پیروزی فرهنگی آموزش و پرورش به عنوان شهردار دیشموک انتخاب، معرفی و انتصاب شد.

 

گزارش : آرش اهنگ

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری