کد خبر : 6079
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

شودر؛ طراح و تولیدکننده شیرآلات خاص و زیبا

در طراحی دکوراسیون داخلی، می‌توان از شیرآلات به عنوان نگین ساختمان یاد کرد. هرچه شیرآلات ساختمان شما، زیبا و خاص‌تر باشند، دکوراسیون داخلی شما جلوه ویژه‌تری پیدا می‌کند. در این بین یکی از تولید کنندگان شیرآلات خاص و زیبا شرکت شودر است که سال‌هاست در این زمینه مشغول به کار است؛ در ادامه قصد داریم

در طراحی دکوراسیون داخلی، می‌توان از شیرآلات به عنوان نگین ساختمان یاد کرد. هرچه شیرآلات ساختمان شما، زیبا و خاص‌تر باشند، دکوراسیون داخلی شما جلوه ویژه‌تری پیدا می‌کند. در این بین یکی از تولید کنندگان شیرآلات خاص و زیبا شرکت شودر است که سال‌هاست در این زمینه مشغول به کار است؛ در ادامه قصد داریم تا شما را با شیرآلات این شرکت بیشتر آشنا کنیم.

تنوع محصولات شرکت شیرآلات شودر

یکی از مواردی که این شرکت تولید کننده را به یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده شیرآلات تبدیل کرده است، تنوع در محصولات این شرکت است. شیرآلات توکار، شیرآلات حمام ، شیرآلات دستشویی، شیرآلات مدرن مثل شیرآلات چشمی، شیرآلات لوکس طلایی و نقره‌ای برای آشپزخانه و سایر قسمت‌های خانه، انواع علم دوش و شیرآلات کلاسیک تنها بخشی از محصولات این شرکت هستند.

وجود تنوع در شیرآلات شودر این امکان را به ما می‌دهد که با هر سبک و سلیقه‌ای بتوانید دقیقا شیرآلاتی را انتخاب کنید که مورد پسند شما و بر اساس سلیقه شخصی شما است. تمامی ‌محصولات شودر دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی هستند که هر شخصی را می‌تواند به خود خیره کند و جلوه زیبا به منزل یا محیط کار شما ببخشد.

شودر؛ طراح و تولیدکننده شیرآلات خاص و زیبا

ویژگی‌های شیرآلات شودر

شاید یکی از سوالاتی که نیاز به پاسخ دادن به آن باشد این است که چرا در بین برندهای تولید کننده شیرآلات، شودر را انتخاب کنیم؟ جواب این سوال ساده است. مهم‌ترین نکات در خرید شیرآلات و یا هر محصول دیگری شامل کیفیت، ویژگی‌ها، قیمت و خدمات پس از فروش محصول مورد نظر می‌شود. از جمله ویژگی‌هایی که شیرآلات شودر دارا هستند و باعث برتری آن‌ها نسبت به سایر رقبا می‌شود، شامل موارد زیر است:

  • این شیرآلات رسوب نمی‌بندند و علت آن هم طراحی خاص بدنه‌ی این شیرآلات است؛
  • وجود پرلاتورهای کاهنده مصرف آب؛
  • پاکیزگی آسان و تمیزکاری آسان و سریع؛
  • ساختار ارگونومیک شیرآلات شودر که راحتی در استفاده و یک تجربه خوب در استفاده از شیرآلات را به شما هدیه می‌دهد؛
  • زیبایی ماندگار و کنترل کیفیت دقیق؛
  • وجود کارتریج‌های سرامیکی و جواستیک با کیفیت بالا در شیرآلات اهرمی ‌کارتریج دار؛
  • پوشش رنگی الکترواستاتیکی در برخی از شیرآلات؛
  • نصب سریع و آسان.

  یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شیرآلات شودر این است که دارای 6 سال گارانتی و ضمانت هستند. این ضمانت محصول، شامل تمامی ‌محصولات شودر می‌شود و شما هر یک از محصولات این شرکت را که انتخاب کنید، به همراه محصول یک گارانتی 6 ساله تقدیم شما می‌گردد.

در ادامه قصد داریم تا شما را با برخی شیرآلات این شرکت بیشتر آشنا کنیم.

شودر؛ طراح و تولیدکننده شیرآلات خاص و زیبا

شیرآلات روشویی

شیر روشویی یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر ساختمان است. شیر روشویی نه تنها در خانه بلکه در محل کار، پاساژها، مراکز تجاری و… مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به همین علت، دقت در خرید شیر روشویی از اهمیت بالایی برخوردار است. در خرید شیر روشویی باید به موارد متعددی توجه کنید؛ مهم‌ترین بخش‌ها در خرید این شیرآلات کیفیت و قیمت شیرآلات روشویی است. در خصوص کیفیت تمامی ‌شیرآلات شرکت شودر باید خاطر نشان کرد که شودر، تمامی ‌محصولات خود را با تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شودر؛ طراح و تولیدکننده شیرآلات خاص و زیبا

شیرآلات توکار

امروزه با کوچک‌تر شدن فضای خانه‌ها یکی از مشکلاتی که به وجود می‌آید کوچک شدن و کم شدن فضای حمام و سرویس بهداشتی است. اگر فضای منزل شما کوچک است، نگران این مهم نباشید، زیرا شیرآلات توکار این امکان را به شما می‌دهند که فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید. قرار گرفتن قسمت‌های اصلی و جاگیر مثل مغزی‌ها و لوله‌های دوش یا شیرآلات در داخل دیوار این امکان را به شما می‌دهد که فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید. البته این شیرآلات نه تنها برای فضاهای کوچک مناسب هستند بلکه برای فضاهای بزرگ نیز مناسب هستند.

شیرآلات لوکس

یکی از محبوب‌ترین نوع شیرآلات در بین خریداران، شیرآلات لوکس هستند. شیرآلات لوکس نمایی ویژه و خاص را به منزل یا محیط کار شما می‌بخشند. این شیرآلات اکثرا به رنگ‌های طلایی و نقره‌ای بوده و برای تمامی ‌قسمت‌های مختلف ساختمان طراحی شده‌اند. از این شیرآلات می‌توانید در داخل حمام، سرویس بهداشتی، روشویی و آشپزخانه استفاده کنید.

مزیت انتخاب شیرآلات لوکس شودر این است که این شیرآلات در طرح بندی‌های مختلف و در انواع متفاوت وجود دارند. این شیرآلات در انواع پیچی، اهرمی ‌و چشمی ‌در بین محصولات این فروشگاه موجود است. همچنین می‌توانید از این شیرآلات هم به صورت توکار و هم به صورت روکار استفاده کنید که این مورد بستگی به سلیقه شخصی شما و فضای ساختمان شما دارد.

محصولات شودر را از کجا تهیه کنیم

برای خرید شیر روشویی، شیرآلات لوکس، شیرهای چشمی، علم دوش، شیرآلات توکار، اکسسوری و شیر آشپزخانه، می‌توانید به صفحه فروشگاه شودر https://shouder.com/ مراجعه کنید. شما می‌توانید از صفحه فروشگاه اینترنتی این شرکت تمامی ‌محصولات را مشاهده کرده و با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که در اختیار دارید، شیرآلاتی که مدنظر قرار داده‌اید را به آسانی و تنها با چند کلیک خریداری کنید. با خرید این شیرآلات و نصب آن‌ها می‌توانید زیبایی و خاص بودن را به ساختمان و دکوراسیون داخلی‌تان ببخشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری