کد خبر : 6524
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

جهان‌بین رئیس بنیاد مسکن دنا شد+تصاویر و فیلم

مراسم تودیع و معارفه رؤسای بنیاد مسکن شهرستان دنا با حضور فرماندار دنا، امام جمعه دنا و مدیرکل بنیاد و مسکن استان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، جلسه تکریم و معارفه رؤسای قبلی و فعلی بنیاد و مسکن شهرستان دنا با حضور فرماندار دنا، امام جمعه دنا و مدیرکل بنیاد و مسکن انقلاب اسلامی استان در محل فرمانداری برگزار شد.

پناهی فرماندار دنا در ابتدا خیر مقدم داشت به همه مسولین که در جلسه تکریم و معارفه مدیریت بنیاد مسکن شهرستان دنا حضور پیدا کردند و گفت:جلسه امروز جلسه فاخری است به دلیل اینکه خدمات دولت و نظام در این مدت یک سال زلزله  و وجود بیماری کرونا بسیار ارزنده است، به خصوص حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  همه و همه کمک کردند که اتفاقات خوبی در این شهرستان رقم بخورد.

فرماندار دنا اظهار داشت: همه دستگاه‌ها سعی خود را انجام دهند که در دهه فجر اگر پروژه‌ای دارند به پایان برسانیم و یا کلنگ زنی دارند اعلام کنند برای دهه فجر، همه دستگاهها تفاهم نامه هایی با مدیریت برنامه و بودجه  را هر چه سریعتر انجام دهند تا اعتبارات تخصیص یافته از دست نروند، هر اداره ای باید وظایف خود را بداند و کم‌کاری نکند چرا قبل از اینکه عده‌ای  بنای غیرقانونی می سازند جلوگیری نمی‌کنند و بعد ما مجبور به حکم  تخریب دهیم پس از این به بعد هر مدیری وظیفه خود را بداند.

وی گفت: یادی کنیم از مرحوم تابش و خدمات بیاد ماندنی که انجام دادند و همچنین نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور، جنتی مدیر کل قبلی، که همه در این بین زحمت کشیدند و در زلزله سی سخت پای کار بودند.

پناهی افزود: انتظار می رود  جهانبین رئیس جدید بنیاد مسکن دنا  هم مانند صیادی پای کار باشند حتی بیشتر، تا کارها  پیشرفت بیشتری داشته باشند، صیادی در خصوص طرح های هادی و روستایی که نمونه هستند از جانب خود و مردم شهرستان دنا از ایشان  تشکر می کنیم در پایان تقدیر و تشکر می کنم از صفایی و جهانفکر که در ستاد بازسازی زحمات زیادی هم کشیدند.

مصباح نژاد امام جمعه سی سخت ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین  و گرامیداشت  مقام شامخ مادران و مادران شهدا نیز گفت:یکی از نیازهای اساسی انسان نیاز به مسکن است که در رونق اقتصادی تاثیر اساسی دارد اگر مسکن رونق داشته باشد اقتصاد و تولید رونق دارد، بنیاد مسکن که یادگار امام راحل است خدمات ارزشمندی رو در روستا ها ارائه داده و در بین محرومین کارهای زیادی انجام داده که ما در این یک سال زلزله، شاهد کارهای بسیار ارزشمند بنیاد مسکن و قدردان  زحمات این عزیزان هستیم.

امام جمعه سی‌سخت گفت: مدیر باید صبور باشد، شکیبا باشد، در مقابل مشکلات مردم صبور باشند و گوش شنوا داشته باشند که من هم آرزوی موفقیت برای هر دو عزیز دارم و از دولت محترم تقاضا داریم که تصمیم سازی ها باید منطقی باشد و بنیاد مسکن کمک بکنند که این منازل زلزله زده که هنوز تکمیل نشده هر چه سریعتر تکمیل شود و تقدیر و تشکر می‌کنم از همه عزیزانی که پای کار بودند از فرماندار مردمی و همکارانشان، بنیاد مسکن و همه عزیزان، محمودی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن.

مصباح‌نژاد اظهارداشت: شرط اصلی مدیریت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اول ولایی بودن است که به معنای واقعی نظام اسلامی است وباید معتقدین به  ولایت  مدیر شوند و  پاکدست بودن لازمه این نظام است که از خون هزاران هزار شهید به وجود آمده است،نکته دیگر جهادی کار کردن است که باید هم  جهادی و هم  اصولی کار شود. 

باقری مدیرکل بنیاد مسکن استان نیز گفت: از ۱۷۰۰ واحد احداثی، ۱۱۷۶ تکمیل شده است، ۲۷۰۰ تعمیری داشتیم که اکثرا به اتمام رسیده اند، تسهیلات تکمیلی در اولین سفر نیکزاد به استان تصویب شد و بانک مرکزی با تاخیر ابلاغ کردند و با پیگیری های فرماندار و مسؤلین تسهیلات در حال پرداخت هست،  در زلزله شهرستان دنا همه زحمت کشیدند و از همه عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

باقری اظهار داشت: جهانبین مدیری پاکدست و خوب است که امیدواریم ادامه دهنده کار  صیادی مدیر توانمندمان در دنا باشند و از صیادی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 مدیر سابق بنیاد مسکن شهرستان دنا ضمن تشکر از اعضای شرکت کننده در جلسه گزارش عملکرد خود را ارائه نمود و گفت:در حوزه عمران روستایی، تهیه طرح هادی، تهیه سند، تهیه خدمات مهندسی را داشتیم و از روزی شروع به کار کردم ۶۰ طرح های روستا بازنگری شده و تهیه طرح هادی شده اند، زیر ۳۵ روستا طرح شروع شده بود.

وی افزود: ولی با شروع به کار من بیش از ۸۵ روستای شهرستان را طرح هادی آنها را شروع کردیم، زیر سازی روستا و بازگشایی روستای بحث اجرای آسفات قریب به ۱میلیون متر مکعب اجرای آسفالت داشتیم در روستاها  ۱۶۸۰۰متر طول جدول، ۷۳۰۰متر مربع سنگ فرش کار کردیم، ۲۵۰۰ فضاسازی  ۱۴۰۰متر طول کانال سیلاب کار شده شد، از زمان شروع ۲هزار جلد سند روستایی و شهری صادر شده است.

وی گفت: در بحث مسکن ۲۵۰۰واحد در سطح شهرستان تا کنون اجرا شده است
بیش از ۴۰۰ واحد خانه  از محل اعتبارات اقشار کم درآمد اجرا کردیم
و در آخر آرزوی توفیق دارم برای جهانبین رئیس جدید بنیاد مسکن در شهرستان دنا.

جهانبین رئیس جدید بنیاد مسکن دنا گفت: امیدوارم  بتوانم خدمتگزار صادقی باشم برای مردم شهرستان دنا و هر آن چه که در توان دارم برای آنها انجام دهم. 

به گزارش فارس، امروز در جلسه‌ای رسمی با حضور فرماندار دنا، امام جمعه سی‌سخت، مدیرکل بنیاد مسکن، شهردار سی سخت و دیگر اعضای شورای اداری دنا، یزدان جهانبین از نیروهای توانمند و پای کار بنیاد مسکن در استان، جانشین یوسف صیادی شد که  صیادی پیش از این به مدت ۹ سال عهده دار این سمت در شهرستان دنا بود و صیادی که در زمان مدیریت خود مدیران‌ کل زیادی را تجربه کرده بود رضایت مندی قابل توجهی از کار و تلاش وی در شهرستان دنا به جای مانده است ، وی بنا به تقاضای خود وی و پیگیری مشکلات شخصی از اداره شهرستان دنا به اداره کل بنیاد مسکن استان منتقل شد.

 

 

 


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری