کد خبر : 6536
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰:۴۷

مشکل تأمین آب پایدار ۱۶ روستای گچساران برطرف شد

رئیس آبفای گچساران گفت: مشکل تأمین آب پایدار۱۶ روستای این شهرستان برطرف شده است.

امید صالحی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در گچساران اظهار کرد: تعدادی از روستاهای گچساران به دلیل برخی مشکلات از آب پایدار بهره مند نیستند.

وی با اشاره به اینکه افزون بر ۲۲ روستای گچساران از آب پایدار برخوردار نبودند بیان کرد: با تلاش ۱۶ روستا دارای آب پایدار شده و مشکلات مردم در این خصوص مرتفع شده است.

رئیس آبفای گچساران تصریح کرد: برخی از این روستاها شامل تلخاب شیرین، بی بی جان آباد، مکین آباد، کمبل، پشه کان، دژ سلیمان، آب گندی، اسلام آباد، شمس عرب، آبکل و سعادت آبادهستند.

صالحی عنوان کرد: بخشی از امام زاده جعفر، روستاهای جهاد آباد، ناصر آباد و شهرک مهاجرین دارای آب تمام وقت در طول روز نبودند و در این خصوص مشکلاتی برای ساکنین این مناطق به وجود آمده است.

وی گفت: برای تأمین آب این مناطق عنوان شده از ابتدا تاکنون هیچ برنامه ریزی جهت برخورداری آنها از آب پایدار صورت نگرفته بود.

رئیس آبفای گچساران خاطرنشان کرد: در همین راستا یک رینگ از شبکه را طراحی کرده و الکتروپمپ ۲۲ کیلو وات نیز خریداری شد که به زودی نصب و وارد مدار بهره برداری می شود.

صالحی بیان کرد: با این اقدام آب نسبتا پایداری برای این مناطق عنوان شده فراهم خواهد شد افزون بر ۶۲ روستا در گچساران تحت پوشش آبفا قرار دارند.

 

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری