کد خبر : 6550
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

فریاد اهالی مسکن مهر سی‌سخت از بی‌آبی/مردم دست به دامان استاندار و نماینده ولی‌فقیه شدند+فیلم

مشکل بی آبی چندین ساله مسکن مهر شهر سی سخت گویا تمامی ندارد و اهالی این منطقه باید به زندگی در شرایط سخت عادت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، اهالی مسکن مهر شهر سی‌سخت همچنان از بی‌آبی رنج می برند و شب را با وعده مسؤلان آب و فاضلاب مبنی بر حل این مشکل صبح می‌کنند ولی زهی خیال باطل که این مشکل برطرف شود.

شهر توریستی سی سخت آرمیده در دامنه دنای سرافراز با وجود چشمه ساران متعدد چند سالی است که گرفتار بحران کم آبی شده به طوری که برخی مناطق چند روزی یک بار آب شرب دارند یا فقط در ساعات پایانی شب آن هم به مدت بسیار کمی که کفاف خانواده ها را نمی دهد.

مدیریت جدید آب و فاضلاب با وجود خدماتی که در ایام زلزله انجام داده همواره در فضای مجازی و در محافل مختلف وعده می دهد که این مشکل برطرف می‌شود ولی متاسفانه هنوز نارضایتی هایی وجود دارد که می طلبد این مشکل اساسی که به طور مستقیم با زندگی روزمره مردم سر و کار دارد برطرف گردد.

امسال یکی از سال های پرتنش آبی برای مردم شهر سی سخت بود چرا که ساخت و سازهای ناشی از زلزله باعث هدر رفت آب فراوانی می شد و باعث کم آبی برای استفاده های خانگی گردید و از طرفی هم انشعابات شک برانگیزی که از سوی آب و فاضلاب به  خیلی از باغات داده شده باعث هدر رفت حجم بسیار بالایی از آب شرب شهر می‌شود که این باغات اکثر توسط غیر بومی‌ها خریداری شده و به دلیل اینکه وقت آبیاری باغات خود را ندارند از همین آب شرب برای آبیاری استفاده می‌کنند که جا دارد دادستان به عنوان مدعی العموم که چندی پیش به این قضیه ورود کرد بار دیگر با قاطعیت نسبت به جمع آوری و سلب امتیاز این انشعابات غیر مجاز حکمی صادر کند.

مسکن مهر شهر سی‌سخت یکی از مناطقی است که در همه فواصل سال دچار تنش آبی هستند و همواره از این وضعیت بغرنج و زجر آور گله مند بوده و داد و فریادشان را کسی نمی‌شنود.

اهالی این نقطه از شهر این بار دست به دامان مسئولان از جمله استاندار، نماینده مردم در مجلس اسلامی، نماینده ولی فقیه، فرماندار و دادستان دنا شدند تا هر چه سریعتر این مشکل را برطرف کنند چرا که امیکرون به کهگلویه و بویراحمد رسیده است و خطر شیوع به شدت احساس می شود و در این شرایط بی آبی زنگ خطری جدی برای مردم است.

 

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری