کد خبر : 6556
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۸:۵۸

درخواست‌های رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از وزیر/معتمدی: استان انبار ۱۲۰۰ تنی نیاز دارد

وزیر جهاد کشاورزی نشستی وبیناری با استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار کرد که درخواست‌های استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج وزیر جهاد کشاورزی که در نشستی وبیناری با استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد سخن می‌گفت، اظهار کرد: ارتباط مستمری با رؤسای سازمان‌ها دارم و کاملا از از وجود موانع و مشکلات سد راه انجام امورات محوله به قرارگاه امنیت غذایی آگاه هستم اما ظرفیت‌های زیادی هم وجود دارد که هنوز به کار گرفته نشدند و می‌شود با یک مدیریت اصولی از عهده این رسالت سنگین سربلند بیرون بیاییم.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه در جهاد کشاورزی موضوعی مهمتر از تأمین امنیت غذایی وجود ندارد، تصریح کرد: هنر یک مدیر ایجاد هم‌افزایی و همفکری با همه واحدها و عوامل دخیل در انجام یک مأموریت است و انتظار من از مدیرانم در استان‌ها ایجاد چنین فضایی و به کارگیری همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود است.

وی ادامه داد: مدیران سازمان‌های جهاد کشاورزی موظف هستند به صورت روزانه از ساعت 6 تا 8 صبح مسائل مربوط به قرارگاه امنیت غذایی و تنظیم بازار را رصد و تصمیم‌گیری کنند.

وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: سازمان‌های جهاد کشاورزی هم باید بر امر تولید و هم توزیع نظارت کنند که در این راه نیاز به یک برنامه‌ریزی اصولی و کمک گرفتن از همه دستگاه‌های عضو در قرارگاه امنیت غذایی است.

معتمدی‌پور: در توزیع نهاده‌ها 41 درصد رشد داشتیم

سید علی معتمدی‌پور نیز در این دیدار با بیان اینکه در امر ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی و دامی اقدامات خوبی انجام شده، گفت: در این استان به ظرفیت انباری یک هزار و 200 تنی نیاز داریم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در توزیع نهاده‌های بخش کشاورزی به نسبت سال گذشته 41 درصد افزایش داشتیم.

وی به تشکیل ۲۳ نشست قرارگاه امنیت غذایی، ۲۵ نشست کمیته بازرسی، ۲۰ نشست ستاد تنظیم بازار و تشکیل ۵۰ اکیپ گشت در این مدت اشاره کرد و تصریح کرد: ۱۴۵ نفر از نیروهای بسیج اصناف به منظور نظارت بر بازار ساماندهی شدند.

معتمدی‌پور در ادامه به لزوم هماهنگی بیشتر میان دو وزارت جهاد و صمت به منظور انتقال امکانات نیروهای نظارتی به جهاد کشاورزی و همچنین نیاز این استان به برخی امکانات و تجهیزات از جمله 28 دستگاه کامپیوتر، 16 دستگاه لب‌تاپ و تجهیزات اداری و خودرویی اشاره کرد و خواستار تأمین آن‌ها از سوی وزیر جهاد کشاورزی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.