کد خبر : 6569
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳

۸ روز بدون فوتی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گفت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته مورد بستری کرونایی قطعی جدید در بیمارستان‌های استان وجود نداشته است و در طی ٨ روز گذشته فوتی به دلیل کرونا در استان نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گفت: هم اکنون ۷۴ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری که 11 نفر مبتلای قطعی و 4 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته مورد بستری کرونایی قطعی جدید در بیمارستانهای استان وجود نداشته است و در طی ٨ روز گذشته فوتی به دلیل کرونا در استان نداشتیم.

دکتر پرویز یزدان‌پناه با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته مورد فوتی نداشتیم افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 86 هزار و 385 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی بیان کرد: از ۲۳۵ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود11 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد بود.

دکتر یزدان پناه ابراز داشت: مردم استان توجه داشته باشند که نکات پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت شود. استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان های عمومی و عدم حضور در تجمعات نباید به دلیل تزریق واکسن کنار گذاشته شود.

انتهای پام/۸۲۰۰۹


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری