کد خبر : 6574
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳

لزوم برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی برای رفع چالش‌های بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:بخش کشاورزی از مهمترین بخش‌های محوری در توسعه استان است که نیازمند برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی برای حل چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی این بخش برای خدمت بهتر به مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی معتمدی‌پور در دیدار رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد،معاون اجتماعی سپاه فتح و مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک حسینی یاسوج گفت: بخش کشاورزی از مهمترین بخشهای محوری در توسعه استان است که نیازمند برنامه‌ریزی و اولویت بندی برای حل چالش‌ها و مشکلات پیش روی این بخش برای خدمت بهتر به مردم هستیم.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به تعالی و توسعه بخش کشاورزی خواهد بود گفت: با تبادل نظر ، هماهنگی و تعاملات بیشتر مجموعه جهاد کشاورزی و بسیج کشاورزی سپاه فتح استان برای ارائه خدمت به مردم در رشد و تولید بهتر محصولات کشاورزی و کمک به تحقق امنیت غذایی پایدار استفاده خواهیم کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: مشکلات مردم در میان بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها حل نخواهد شد بلکه باید با روحیه جهادی و انقلابی و تکیه بر قوانین  با واقع‌گرایی به حل مشکلات مردم همت کنیم.

معتمدی‌پور از عضویت افتخاری خود در سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح خبر داد و آمادگی کامل خویش را جهت همکاری و تعامل با این نهاد مهم و اثر گذار در ارائه خدمت به مردم اعلام کرد.

در ادامه رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسالت بسیج جامعه کشاورزی در طرح ملی بسیج همگام با کشاورز خدمت به مردم است که همه باید دست در دست هم برای آموزش کشاورزان و افزایش تولیدات کشاورزی استان بیش‌از گذشته تلاش کنیم.

 ستار غلامی گنجه تعامل سازمان‌ جهاد کشاورزی با بسیج جامعه کشاورزی در زمینه های مختلف را یادآور شد و گفت: اجرای برنامه‌های مشترک و گسترش همکاری‌ها برای ارتقای سطح آموزش و افزایش تولیدات کشاورزی یک ضرورت است که امید می رود در دوران مدیریت حضرتعالی شاهد کیفی سازی فعالیتها در ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف باشیم.

غلامی اظهار داشت : در واقع جامعه هدف سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح متشکل از تمامی سازمان‌های جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، دامپزشکی و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی با ظرفیت نیروی انسانی بیش از ۳۰۰۰نفر می باشد که با سازماندهی تعداد ۳۲۰ نفر از این بسیجیان در ۸۷۲ روستای دارای جمعیت بیش از ۵۰ خانوار در برنامه جهش تولید مشغول به خدمت جهادی و فی سبیل الله است.

وی مربیان طرح همگام با کشاورز بسیج کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد را نیروهایی توانمند و با انگیزه با روحیه جهادی دانست و از رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه بویراحمد برای نشست تخصصی و تبادل نظر با آنان دعوت و ابراز امیدواری  کرد که  مدیریت جدید بتواند از ظرفیت این نیروهای جوان، متعهد و متخصص بیش از پیش استفاده کند

سرهنگ پاسدار حجت‌اله عباسی معاونت اجتماعی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار گفت: بخش کشاورزی پایه  و اساس توسعه استان است که در بحث امنیت غذایی و جنگ اقتصادی باید با برنامه‌ریزی در این زمینه فعالیت‌ها با روحیه جهادی دنبال شود.

مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از انتصاب چهره ای علمی و توانمند در راس سازمان جهاد کشاورزی استان در دولت سیزدهم گفت: امید می رود با آسیب شناسی و اولویت بندی مشکلات، قطار توسعه کشاورزی در کهگیلویه وبویراحمد شتاب بیشتری بگیرد.

سید ولی موسوی، استفاده از نیروهای توانمند با روحیه جهادی و انقلابی برای ارتقاء بخش کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد را مهم دانست و گفت: همه اقدامات سازمان جهاد کشاورزی باید به بهره‌وری بهتر از آب ،خاک و افزایش سطح تولیدات و حل مشکلات کشاورزان و بهره برداران منجر شود.

وی به تاسیس هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک حسینی در راستای تربیت نیروی انسانی با همکاری آموزش وپرورش استان و مرکز تحقیقات کهگیلویه وبویراحمد اشاره و خواستار بازدید میدانی از این هنرستان  جهت رفع مشکلات این مرکز مهم آموزشی در راستای آموزش کیفی هنرجویان شد.

در پایان این دیدار، چفیه یادگار شهدا، تندیس یادبود رهبر معظم انقلاب و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و لوح سپاس از طرف مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح  به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به رسم یادبود اهداء شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.