کد خبر : 6576
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱:۳۳

۹ عملیات امدادونجات و امدادرسانی به ۲۲۹ نفر توسط هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

مدیر عامل جمعیت هلال احمرکهگیلویه و بویراحمد گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان با حضور در ۹ عملیات امداد و نجات در بارش‌های چند روز گذشته به ۲۲۹ نفر امدادرسانی کردند.

سید امان اله جهانبین مدیر عامل جمعیت هلال احمرکهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تلاش بی‌وقفه امدادگران جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی حوادث متاثر از بارش‌های چند روزاخیر ستودنی است.
 

وی گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمرکهگیلویه و بویراحمد دربارش های چند روز گذشته موفق به انجام ۹ عملیات امداد و نجات اعم از برف و کولاک، رهاسازی خودروهای برف گیر شدند.
 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اسکان اضطراری، تخلیه آبگرفتگی و سیل و امداد رسانی به ۲۲۹ نفر از جمله ۴۵ خانوار آسیب‌دیده متاثر از بارش‌های برف و کولاک و باران شدید از جمله این خدمات بوده است.

جهانبین با اشاره به اینکه در اجرای عملیات‌های امدادی اخیر تعداد ۱۲۶۰ اقلام امدادی توزیع شد، عنوان کرد: این اقلام شامل ۱۱۲ تخته پتو، ۷۵ تخته موکت، ۷۹ بسته ۷۲ ساعته، ۲۸۲ بسته چای، ۶۱ دستگاه والور، ۲۸ دستگاه فانوس، ۹ دستگاه چادر، ۷ست ظروف آشپزخانه، ۳دستگاه هیتر، ۳عدد کلمن، ۶۰۰ کیلو نایلون و یک ست بهداشتی بوده که بین آسیب‌دیدگان از برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی توزیع شده است.
 

وی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان در صحنه امدادرسانی به حوادث حضور دارد و امدادگران مخلص و فداکار این جمعیت که داوطلبانه و پرتلاش در خط مقدم حضور دارند عامل اصلی موفقیت در خدمت رسانی این نهاد به مردم استان است.

انتهای پیام/س

 

 

 


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری