کد خبر : 1211
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

تصادف شدید پژو با گاردریل در تهران (+تصاویر)

عدم توجه به جلو باعث ورود گاردریل های میانی بزرگراه امام علی (ع) به داخل بدنه پژو شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب رئيس منطقه ۲۵ پليس راهور پايتخت از برخورد و وارد شدن گاردریل ها به داخل اطاق و بدنه پژو تاکسی در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد. سرهنگ “اسماعیل

عدم توجه به جلو باعث ورود گاردریل های میانی بزرگراه امام علی (ع) به داخل بدنه پژو شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب رئيس منطقه ۲۵ پليس راهور پايتخت از برخورد و وارد شدن گاردریل ها به داخل اطاق و بدنه پژو تاکسی در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

تصادف شدید پژو با گاردریل در تهران (+تصاویر)

سرهنگ “اسماعیل احسان پور ” در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۰۹:۰۰ صبح در پي رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت مبني بر يك فقره برخورد شدید تاکسی پژو با گاردریل های بزرگراه امام علی (ع) علی، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

تصادف شدید پژو با گاردریل در تهران (+تصاویر)

احسان پور افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسي هاي اوليه مشخص شد كه یک دستگاه تاکسی پژو به علت سرعت و عدم توجه به جلو به شدت با گاردریل های میانی بزرگراه امام علی (ع) برخورد کرده که این گاردریل ها به داخل بدنه و اطاق این پژو وارد شده و باعث بروز خسارات شدیدی به این تاکسی می گردد

تصادف شدید پژو با گاردریل در تهران (+تصاویر)

رئيس منطقه ۲۵ پليس راهور پايتخت تصریح كرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده پژو توسط نیروهای اورژانس به نزدیکترین محل درمانی منتقل گردید .

وي گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو اعلام کرده است.

تصادف شدید پژو با گاردریل در تهران (+تصاویر)

احسان پور در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگي تمام حواس خود را به راادگی بسپارید و باسرعت مطمئن حرکت و تمام توجه خود را به رانندگي معطوف دارید و از حرکاتي که باعث شود توجه شما از رانندگي پرت شود، خودداري کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری