کد خبر : 1523
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

ستادانتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در دهدشت افتتاح شد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کهگیلویه با افتتاح ستاد فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شامگاه یکشنبه در دهدشت افتتاح شد.

محسن عدالتمند در این مراسم با اشاره به اینکه قبل از انقلاب مردم از تعیین سرنوشت خود محروم بودند، انتخابات را از دستاوردهای مهم انقلاب برشمرد و گفت: شرکت در انتخابات پشتوانه بزرگ برای نظام اسلامی و تحقق آرمان‌ها است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کهگیلویه تصریح کرد: نطام اسلامی به پشتوانه ملت به عنوان  تکیه گاه بی‌نظیر در مقابل همه طوفان‌های سهمگین موانع و گردنه‌ها را پشت سر گذاشت و توطئه‌های دشمنان را دفع کرد.

وی با بیان اینکه عرصه انتخابات یکی از جاهایی است که دشمن مأیوس شده است، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب می‌کند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکهدر وهله نخست مشارکت حداکثری لازم است، گفت: انتخاب اصلاح گام بعدی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. تحقق این هدف نیازمند جهاد، تلاش، فداکاری، وقت‌گذاری، وحدت، انسجام و هم‌افزایی است.

عدالتمند افزود: در انتخابات با یک رقابت سنگین با رقیب داخلی و رقابت با رقیب خارجی لجوج، عنود و دارای قدرت رسانه و نفوذ در اذهان و فریب افکار عمومی مواجه هستیم.

 

سید محمدیار خاضع نیز حضور در انتخابات را عمل به وصیت شهید سلیمانی خواند و گفت: آیت‌الله رئیسی خادم الرضا، خار چشم مفسدان و یاور مستمندان را اتتخاب کردیم تا به تاسی از شهیدان طبق منویات امامین انقلاب مسیر انقلاب را به ریل اصلی بازگردانیم.

جانباز دوران دفاع مقدس فسادستیزی، رانت خواری، مبارزه با بی‌عدالتی را از مشخصه‌های آیت‌لله رئیسی برشمرد و افزود: دستان مقتدر آیت الله رئیسی می تواند تحولی بوجود بیاورد که دل رزمندگان و احاد مملکت را راضی کند.

وی با تبیین فرازهایی از نامه‌های مولای متقیان در نهج‌البلاغه، در خصوص چرایی انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان کاندیدای اصلاح گفت: ساده‌زیستی، قاطعیت دربرخورد با مفاسد اقتصادی، عدم همراهی با دنیا طلبان، برخورد با دانه‌درشت‌ها از جمله خصوصیاتی است که برای انتخاب در نظر گرفته می‌شود.

خاضع ادامه داد: حضور در جمع مردم و بررسی میدانی مشکلات، بازگرداندن صدها کارخانه به چرخه تولید، توجه به اقشار ضعیف جامعه، تلاش برای از بین بردن فساد،سوء ظن به دشمن و نظارت بر زیردستان از دیگر ویژگی‌های بارز کاندیدای جریان انقلاب اسلامی است.

در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام حیدرخواه طی بیاناتی به تبیین اهمیت انتخابات در دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی و انقلاب پرداخت.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری