کد خبر : 171
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

خلا حاج بهرام!

شب گذشته عبدالرحیم رحیمی در گفتگوی زنده خود گفت روزی ذخیره طلایی حاج بهرام بودم و امروز گزینه طلایی. حاج بهرام روزی که انتخابات را باطل و نگذاشتند به مجلس ششم برود در انتخابات میان دوره ای، رحیمی که آن موقع جوان ۳۲’ساله ای بود را انتخاب و حمایت کرد،این انتخاب به کام نیمدوری ها

شب گذشته عبدالرحیم رحیمی در گفتگوی زنده خود گفت روزی ذخیره طلایی حاج بهرام بودم و امروز گزینه طلایی.

حاج بهرام روزی که انتخابات را باطل و نگذاشتند به مجلس ششم برود در انتخابات میان دوره ای، رحیمی که آن موقع جوان ۳۲’ساله ای بود را انتخاب و حمایت کرد،این انتخاب به کام نیمدوری ها که معتقد بودند باید رهام عبدی پور انتخاب میشد خوش نیامد.این خوش نیامدن به نفع مرحوم نبی زاده تمام شد و میلی متری رحیمی را شکست داد و به مجلس رفت.

غلامرضا تاج گردون آن موقع همسن رحیمی و او هم جوان ۳۲ ساله ای بود،اما حاج بهرام تاکید نداشت حتما باید از یک تاجگردون نامی حمایت کند.

مهم نیست امروز یک عبدالرحیم و ساسان حضور دارند و هر دو مدعی،مهم مدیریت اختلافات است که جای یک بزرگ برای مدیریت شرایط فعلی خالی است.

نمی دانم چرا حاج بهرام برای همیشه سیاست را بوسید و کنار گذاشت،هم جریان اصلاحات و هم پایگاه مردمی خودش به او نیاز داشتند و مهمتر می توانست برای نسل جدید مایه دلگرمی و پدر معنوی اصلاحات در منطقه باشد.

حضور او می توانست محور وحدت جریان و کانون اتخاذ تصمیمات درست باشد،جریانی که معلوم نیست چه روزهایی در پیش رو دارد و آسیب های زیادی دیده است.

احسان دری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری