کد خبر : 2569
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۷

نجات ۱۰ نفر از آتش سوزی یک آپارتمان در مشهد

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: با تلاش موفقیت‌آمیز آتش‌نشانان ۴ ایستگاه توانستیم آتش‌سوزی طبقه چهارم یک آپارتمان مسکونی پنج طبقه در بولوار اقدسیه را مهار و ده نفر از ساکنان این آپارتمان را نجات دهیم. به گزارش ایسنا ، آتشپاد دوم مهدی رضایی در این خصوص اظهار کرد: ظهر امروز ۲۱ خردادماه، در پی تماس تلفنی با

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: با تلاش موفقیت‌آمیز آتش‌نشانان ۴ ایستگاه توانستیم آتش‌سوزی طبقه چهارم یک آپارتمان مسکونی پنج طبقه در بولوار اقدسیه را مهار و ده نفر از ساکنان این آپارتمان را نجات دهیم.

به گزارش ایسنا ، آتشپاد دوم مهدی رضایی در این خصوص اظهار کرد: ظهر امروز ۲۱ خردادماه، در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش از داخل منزلی در یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در مشهد و گرفتار شدن ساکنان، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه اطفا، حریق، امداد و نجات ایستگاه‌ ۳۰،۱۷،۷،۳۵ و نردبان پلتفرم آتش‌نشانی را به محل حادثه در بولوار اقدسیه در منطقه الهیه اعزام کرد.

آتش سوزی

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، آتش‌سوزی در یک واحد آپارتمانی به متراژ ۱۵۰ متر مربع در مجتمعی پنج طبقه مسکونی به وقوع پیوسته و دود سمی ناشی از این حریق در حال سرایت به سایر قسمت‌های این مجتمع است که این اتفاق منجر به محبوسی ساکنان در داخل این منزل و طبقات بالایی این آپارتمان شده بود که بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول ضمن نجات ساکنان ۱۰ نفر از افراد حاضر در این مجموعه مسکونی که بین آن‌ها یک خانم دارای معلولیت نیز دیده می‌شد، را به محل امن منتقل کرده و گروه دوم نیز همزمان اقدام به مهار کامل آتش سوزی این منزل مسکونی کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، رضایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی به ساکنان آسیبی وارد نشد و آتش نشانان اعزامی پس از اتمام عملیات ضمن ایمن سازی محل حادثه و انجام عملیات تهویه و رفع دودگرفتگی طبقات این آپارتمان به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند. شایان ذکر است،علت حادثه در دست بررسی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری