کد خبر : 2848
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

حمایت قاطع فرهنگیان جوان انقلابی کهگیلویه وبویراحمد از آیت‌الله رئیسی

رئیس کمیته فرهنگیان جوان ستاد انتخاباتی حضرت آیت الله رئیسی درکهگیلویه وبویراحمد گفت: آیت‌الله رئیسی اصلح است و این اصلح بودن در تمام شئون اخلاقی و زندگی او نمایان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد مومنی در جلسه شورای مرکزی فرهنگیان جوان ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی گفت: فرهنگیان انقلابی بر این باورند انتخاب کاندیدای اصلح و انقلابی در میان کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که بتواند شرایط موجود را به نفع مردم شریف ایران اسلامی تغییر دهد شخص آیت الله رئیسی است که کارنامه درخشانی دارد.

رئیس کمیته فرهنگیان جوان کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد  به وضع نابسامان اقتصادی و ولنگاری فرهنگ و تعلیم و تربیت در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش زیربنای توسعه و تعالی جامعه است که متاسفانه به علت ضعف وناکارآمدی امروز به عنوان دغدغه مهم خانواده‌ها تبدیل شده است.

رئیس کمیته فرهنگیان جوان ستاد انتخاباتی حضرت آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مشکلات این روزهای کشور بی‌توجهی دولت به معیشت  و اقتصاد مردم است که با مشارکت حداکثری تغییر به نفع مردم رقم خواهد خورد.

 

مومنی مردمی بودن را از ویژگی‌های بارز سید ابراهیم رئیسی ذکر کرد و گفت: کارنامه و عملکرد وی در صحنه‌های مختلف مدیریتی باعث شده که محبوب همه آحاد جامعه باشد.

وی خطاب به جوانان فرهنگی گفت: مردم این روزها از عملکرد دولتمردان و بی صداقتی و بی‌برنامگی آنها خسته‌ و دنبال تغییر هستند که باید همه به میدان بیاییم و تحولات آینده کشور را با انتخاب آیت الله رئیسی به نفع مردم رقم بزنیم.

در این جلسه اعضاء کارگروهای مختلف کمیته فرهنگیان جوان به بیان دیدگاه‌های خویش پرداختند و هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای فعالیت موثر کمیته های   فرهنگیان جوان در اقصی نقاط استان برای شورآفرینی در انتخابات و خلق حماسه در 28 خرداد انجام گرفت.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری