کد خبر : 2888
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

همتی: رقیبی جدی برای برنده شدن در انتخابات ندارم

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمن دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در میان ۶ نامزد موجود رقیبی جدی برای برنده شدن در انتخابات ندارم اما رقیب جدی من کسانی هستند که با صندوق رای قهر کرده‌اند که اگر قهر را کنار بگذارند و پای صندوق های رای بیایند رقیبی نخواهم داشت. به گزارش ایرنا؛ همتی عصر یکشنبه

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمن دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در میان ۶ نامزد موجود رقیبی جدی برای برنده شدن در انتخابات ندارم اما رقیب جدی من کسانی هستند که با صندوق رای قهر کرده‌اند که اگر قهر را کنار بگذارند و پای صندوق های رای بیایند رقیبی نخواهم داشت.

همتی: رقیبی جدی برای برنده شدن در انتخابات ندارم

به گزارش ایرنا؛ همتی عصر یکشنبه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم خراسان رضوی که از شبکه تلویزیونی این استان پخش شد افزود: با مردم فرهیخته استان و با خانواده های جانباختگان کرونا که به دلیل حاکمیت شرایط خاص حتی نتوانستند مراسم سوگواری برگزار کنند ابراز همدردی می کنم و قول می دهم در صورت انتخاب شدن، واکسیناسیون سریع و جدی و عادلانه را در دستور کار قرار دهم تا در کمترین زمان ممکن بتوانیم شر این بلا را از سر جامعه کم کنیم.

وی ادامه داد: شرایط اقتصادی کشورمان شرایط مطلوبی نیست و من فکر کردم که اگر ما این روش و شیوه را که اکنون جریان دارد ادامه دهیم ممکن است نتایج بدتری برای کشور داشته باشد هم اکنون اقشار مختلفی از ملت عزیز در تمام استانها گرفتار بیکاری و شرایط سخت اقتصادی هستند و رفاه و آسایش زندگی شان تحت تاثیر تحریم های ظالمانه و فشار حداکثری دشمن به مراحل دشواری رسیده بنابر این تغییر ریل و بازنگری در سیاست ها اجتناب ناپذیر است از این رو بازنگری در نحوه نگرش به اداره جامعه جز اولویتهای من است.

این نامزد ریاست جمهوری گفت: مشکل این است که سیاست بیش از حد بر اقتصاد حاکم شده‌ است و تمام مسایل اقتصادی ما تحت تاثیر نگاه سیاسی قرار گرفته است که باعث مغفول ماندن شکوفایی شایسته ظرفیت های استانهای مختلف شده و نتوانسته ایم یک ارتباط منطقی بین توسعه استانهای مختلف با هم و کشور های همجوار فراهم آوریم.

همتی افزود: علت آن هم این است که متاسفانه نگرش اقتصادی بین مسوولان کم است در حالی که در نظام های دنیا سیاست را برای بهبود زندگی مردمشان در خدمت اقتصاد قرار داده اند از این رو معتقدم هر عملکردی که دولت انجام می دهد باید موجوب بهبود کیفیت زندگی مردم شود و اگر قرار است اقداماتی انجام شود که نتیجه آن فقر بیشتر مردم باشد دیگر توفیقی نیست.

وی ادامه داد: نباید این گونه باشد که کارهایی انجام شود که همان مردمی که رای داده اند از نظر اقتصادی فقیرتر و از نظر اجتماعی و سیاسی محدودتر شوند و این، مطلوب مردم نیست. من فکر می کنم یک تجدید نظر لازم است در این موارد بشود.

این نامزد ریاست جمهوری گفت: علت این که من وارد صحنه شدم نیز به این دلیل است که از تخصص اقتصادی لازم برخوردارم و در طول ۴۰ سال گذشته مدیریت کلان اقتصادی از جمله بانک مرکزی را بر عهده داشته ام و به مسایل اقتصادی داخلی و بین المللی اشراف کامل و به اطلاعات لازم برای بهبود اوضاع دسترسی دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری