کد خبر : 2893
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

نطق انتخاباتی جعفری در گچساران کنسل شد / اردوگاه جعفری تسلیم حماسه های مردمی ستاد سید ناصر حسینی شدند

پس ازانکه نطق انتخاباتی علیمراد جعفری در باشت به دلیل ترس از استقبال ضعیف کنسل شده بود اکنون اردوگاه جعفری با آگاهی از وضعیت موجود و استقبال های پرشور مردم از سید ناصر حسینی و با آگاهی از از اینکه در گچساران هم اقبالی نسبت به آنها وجود ندارد سخنرانی خود را در گچساران را

پس ازانکه نطق انتخاباتی علیمراد جعفری در باشت به دلیل ترس از استقبال ضعیف کنسل شده بود اکنون اردوگاه جعفری با آگاهی از وضعیت موجود و استقبال های پرشور مردم از سید ناصر حسینی و با آگاهی از از اینکه در گچساران هم اقبالی نسبت به آنها وجود ندارد سخنرانی خود را در گچساران را نیز کنسل کرد.
این اتفاق در شرایطی رقم خورد طبق برنامه اعلامی علیمرادجعفری از ساعت ١٠تا ١٢ امروز در محل ورزشگاه پد خندق گچساران زمامن سخنرانی داشت.  این در شرایطی است که ریحان محمدپور دیگر کاندیدای میان دوره ای گچساران وباشت در همین مکان نطق انتخاباتی خود را برپاکرده بود.
به نظر می رسد علیمرادجعفری که در فضای حقیقی قافیه را باخته است از طریق فضای مجازی و نیز ایجاد شانتاژها ضعف های خود را در زمینه عدم اقبال مردمی پوشش دهد.

به نظر می رسد هواداران جعفری شکست را پذیرفته اند و امیدهای خود را از دست داده اند و تحلیل گران معتقدند جعفری شانسی برای دوم شدن هم ندارد.
آنچه که مشخص است استقبال های مردمی از جناح اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل و قومیت های مختلف از جمله باوی ها، بویراحمد گرمسیر و قشقایی و دیگر گروه ها از سید ناصر حسینی در حال افزایش بوده و به نظر می رسد از هم اکنون می توان سید ناصر حسینی را نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بدانیم

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری