کد خبر : 350
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

استراتژی مشترک تاج‌گردون در حمایت از روحانی و ساسان

بالاخره غلامرضا تاج‌گردون پس از ماه‌ها سکوت در حالی که برادرش ساسان تاج‌گردون را برای انتخابات میان‌دوره‌ای روانه گچساران و باشت کرد، با انتشار بیانیه‌ای سراسر بغض و توهین‌ اعلام کرد که به زودی به گچساران و باشت خواهد آمد. او می‌آید تا شانتاژ روحی هواداران ناامید و مایوس شده‌اش از آینده مبهم حمایت از

بالاخره غلامرضا تاج‌گردون پس از ماه‌ها سکوت در حالی که برادرش ساسان تاج‌گردون را برای انتخابات میان‌دوره‌ای روانه گچساران و باشت کرد، با انتشار بیانیه‌ای سراسر بغض و توهین‌ اعلام کرد که به زودی به گچساران و باشت خواهد آمد.
او می‌آید تا شانتاژ روحی هواداران ناامید و مایوس شده‌اش از آینده مبهم حمایت از ساسان تاج‌گردون باشد و دست برادرش را بالا برده و از او حمایت تمام قد کند.
شاید به گفته او حافظه تاریخی ما ایرانیان ضعیف باشد اما حافظه تاریخ هیچ‌گاه فراموش نمی‌کند او چگونه از مسئولیتش در انتخابات ریاست جمهوری به خاطر برگزاری همایش‌های انتخاباتی حمایت از روحانی استعفا داد و جهنم روحانی را بر بهشت رئیسی ترجیح داد.
تاج‌گردون به یک دلیل از روحانی در گچساران و باشت حمایت کرد؛دلیلی که در نشست با خبرنگاران آن را شکست تاج‌گردون در گچساران و باشت در صورت شکست روحانی عنوان کرد.
او منافع و روحیه سیری‌ناپذیرش در حفظ قدرت را بر منافع مردم ترجیح داد و با جمله ” اسحاق تو را دوست داریم و به حسن اعتماد داریم ” مردم را به سمت و سوی حمایت از کسی سوق داد که منافعش ایجاب می‌کرد رئیس جمهور باقی بماند.
حالا تاج‌گردون می‌خواهد همان قصه را تکرار کند و با حضور در گچساران و باشت تراژدی ۸ سال تبعیض و بی‌عدالتی، رکود و بحران اشتغال و کوچک شدن سفره مردم و رنگین‌تر شدن سفره عده‌ای خاص! را با حمایت از برادرش ساسان تکرار کند.
او مطمئنا همان‌طوری که در یک برنامه تلویزیونی در خصوص روحانی گفت که روحانی از همه توان، استعداد و روش‌های انتخاباتی برای جذب آرا مردم بهره برد، خود نیز با همین ترفند و تخریب دیگر کاندیداها با مظلوم‌نمایی و هیاهو به حمایت از برادرش خواهد ایستاد.
تاج‌گردون به این نمی‌اندیشد که مجلس یازدهم غلط یا درست بر اساس روال همه دوره‌ها با برادرش و اصلاح‌طلبان زاویه دارد و در نهایت پیروزی در انتخابات عملا حضور آنها در مجلس تفاوتی با نداشتن نماینده در مجلس نخواهد داشت، تنها تآثیر پیروزی ساسان تاج‌گردون در انتخابات ادامه ریاست مسئولان و روسای ادارات گچساران و باشت است، روسایی که بارها اعتراض و گلایه‌های تاج‌گردون از ناکارآمدی‌شان رسانه‌ای شده است.
تاج‌گردون می‌آید تا حاکمیت سیاسی خانوادگی‌اش را ۴ سال دیگر احیا کند و این همان انتقادی‌ست که عبدالرحیم رحیمی فرماندار سابق گچساران و لیدر متعصب وقت غلامرضا تاجگردون، چندین‌بار به آن پرداخته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری