کد خبر : 3501
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۰۰

سرود پیروزی هوادارن سید ناصر حسینی در حماسه تاریخی باشت

سید ناصر حسینی پور،نامزد انتخاباتی میان دوره ای مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع حامیانش در باشت گفت:برادران و خواهران! من هستم سیدناصر، فرزند ایل بزرگ باوی و داماد ایل بزرگ بویراحمد و عاشق خدمت به قشقایی و سایر طوایف و سرشار از خاطرات تلخ و شیرین در کوچه و پس کوچه  شهر

سید ناصر حسینی پور،نامزد انتخاباتی میان دوره ای مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع حامیانش در باشت گفت:برادران و خواهران! من هستم سیدناصر، فرزند ایل بزرگ باوی و داماد ایل بزرگ بویراحمد و عاشق خدمت به قشقایی و سایر طوایف و سرشار از خاطرات تلخ و شیرین در کوچه و پس کوچه  شهر باشت، و  مفتخرم  که بازی سرنوشت من را عاشقانه به  آغوش مردمانم برای  یک نوکری در عرصه تقنین و نظارت فرا خوانده است.

وی ادامه  داد: برادران و خواهران یوسف بن علوی یکی از سه فرمانده ای بود که  در بحث قیام  سفار در عمان آمد و محاکمه شد.سه نفر بودند که حکم اعدام آنها صادر شد، سلطان قابوس با شنیدن نام آن سه نفر آنها را پذیرفت که یکی از آنها دانشجویان دانشگاه  لندن بود که بعدها وزیر امور خارجه کشور عمان شد.

حسینی پور ادامه داد: پادشاه عمان با آنها صحبت کردند و مشکلات آنها را پرسید، این سه نفری که قرار بود اعدام شوند دغدغه رنج های و دردهای مردم عمان را دارند . این دردهای سه دانشجو دردهای خود پادشاه عمان  بود این  دغدغه سه دانشجویی که حکم اعدام آنها صادر شده دغدغه پادشاه عمان بود.

این کاندیدا عنوان کرد: بنابراین باهم حرف زدند و گفتند مگر شما عاشق عمان نیستید و نهایتا سه راه برای آنها انتخاب کرد  و سه راه حل برای آنها گفت نهایتا اینکه از شهر عمان خارج شوید و در هر کشوری که می خواهید برودید و من خرج تحصیل و زندگی را به شما می دهم ، ثانیا  اینجا زندگی کنیدو ثالثا دست از این چریک بازی بردارید و هر کدام از شما قسمتی از  این مملکت را به دست بگیرید و به مردم خدمت کنید.

حسینی پور گفت: می دانید چه شد، حکم  اعدام آن سه نفر به جایی رسید که این سه نفر وزارت کشور را به دست گرفتند و عمان شد کشور سوئیس عربی در خاورمیانه. این گفتمان  و این عرصه حکمرانی اگر  نگاهش این چنین باشد که من جریان اصولگرا و انقلابی اگر حاکم شدم آن عزیزی که  نه اینکه حکم اعدام آن آمده  و سلیقه من را باور ندارد  و با من اختلاف نظر دارد  و با من اختلاف سلیقه دارد اما وقتی که نگاه می‌کنید این یک مدیر توانمند است و و راه های برون رفت از مشکلات را می داند و این انسان با یک  مدیریت جهادی  اگر سلیقه دارد کاری  می تواند با مدیریت خود کاری کند کارستان.

 این کاندیدا عنوان کرد: این مدیریت جهادی این فرد موجب شود که بخش خصوصی در مقابل دولت قرار نگیرد و این خودرو پراید را صد میلیون تومان خریداری نشود.گفتمانی را که ما دست گرفته ایم  و آن حرف  هایی اساسی که قرار است بزنیم این است که  نه مخالف کسی که در جبهه سیاسی شما  قرار دارد آن انسان اگر توانمند تر از انسانی که  در جبهه خودت قرار دارد، ان انسان  را منصوب و حاکم کن.

وی اظهار کرد: من  آمده ام  به شما بگوییم اگر ردای نوکری شما را  در عرصه بهارستان که شما قرار است این آمارها که  نشان دهنده پیروزی شما در روز جمعه است ،  آمده ام در  کنار مبارزه با مفسدین به عنوان کسی که شما به آن اعتماد کردید همان طوری که  به جان وزیر نفت بیژن زنگنه خواهم افتاد  و اولین کسی خواهم بود که مجلس شورای اسلامی که بابت وزیر شدنش در قرار داد کرسنت، قطر در شکایت ایران  که چند میلیارد دلار  خسارت به  مردم ایران و سفره های  این مردم  را  کوچک کرده است ، شکایت کنم.

این کاندیدا بیان کرد: آمده ام به شما بگویم در کنار شکایت  و داد زدن از  عباس آخوندی  وزیر مولتی میلیارد مسکن  و راه شهر سازی که افتخار  می کند یک مسکن مهر و یک آجر  روی هم  نگذاشته است به آنها بگویم که از حاکمیت خارج شده اند باید بیایند و پاسخ بدهند.

حسینی پور عنوان کرد:  این  انسان هایی که زندگی مردم را به این روز آورده اند باید پاسخگو باشند، من در کنار شکایت از این افراد که به ملت خیانت کردند به جان  این ساختارهای فسادپرور خواهم افتاد. ما با اینگونه ساختارها مشکل داریم و این  ساختارها است که پدر مردم را در آورده است و سفره  ملت را به این روز در آورده است.

 این کاندیدا عنوان کرد: این ساختارها بوده که رانت ۲۰۰ هزار میلیاردی  از قبل دلار ۴۱۰۰ تومان  آقای جهانگیری  معاون اول رئیس جمهور به دنبال خواهد داشت و  این ساختارها بود  که درب انبارهای بانک مرکزی باز شد و ۶۲تن طلای ذخیره  این ملت وارد بازار شد و باند  سلیمانیه عراق آمد و  یک مشت  کاغذ یعنی دلار که سرمایه این ملت بود  را بردند.

حسینی پور گفت: می دانید طلای شما برای شما حکم  چه چیزی را دارد  طلا برای شما مانند  گردان های پشتیبانی دارند در آن زمانی که پول شما از ارزش بیفتد و آن زمان است که طلا جایگزین پول می شود. چکار کردن ساختارهای  فساد پرور که ۶۲تن طلای شما را به بازار آورده و باند سلیمانیه عراق آن را  از مملکت خارج کردند من به کمک  شما به  دشمنی سرسختی  خواهم رفت.

این کاندیدا اظهار کرد:  آمده ام  به شما بگویم  دشمنی سرسخت  خودم با آن ساختاری که هشتصد میلیارد  صندوق ذخیره فرهنگیان را غارت  کرد  ما با آن ساختار مشکل داریم. شما می دانید کمترین حقوق را معلمی دریافت می کند، در دنیا معلم  جایگاه برتری دارد  اما در ایران  جایگاه  معلم در ترازی کمتر از دنیا  است.

 وی ادامه داد:  یک معلم که قرار است شخصیت فرهنگی و اجتماعی شما را  شکل دهد  آن  معلم راننده تاکسی هم می شود . چه کسی معلم را تحقیر کرد ، کسانی که حق این معلمان را  به آن ندادند و با ساختارهای فساد پروری  که  شکل دادند  هشت هزار میلیارد پول  ذخیره  این معلمان را از  صندوق ذخیره فرهنگیان خارج می کنند .

حسینی پور ادامه داد: ما با اختلاس ۳ هزار میلیاردی آقای خاوری مشکل داریم . برادران و خواهران  باشت و باوی خالی از جناح سیاسی  و چپ و راست  آمده ام و وارد این عرصه شدم و اصلا این مرزبندی ها را قبول ندارم .

وی اداکه داد: در شب گذشته در جمع طائفه گشین یک جمله ای را عرض کردم  اگر۲ برادر یک   طرفدارکاندیدای بود و برادر دیگری طرفدار دیگر کاندیدا اگر  قرار باشد برادری  این ۲ برادر  موجب شود‌ که این دو برادر در کنار هم قرار نگیرند من خواهم گفت آن برادری که طرفدار من است از آن خواهش می کنم که برادر خود و طرفدار  رقیب من باش اما من نوکری تو که برادر خود را با برادرت برهم نزدی را می کنم.

حسینی اظهار کرد: حنجره من گرفته نبوده من در این ۹ روز آمده ام که کار این ۹ ماه را  انجام بدهم. این حنجره در روز جمعه حالش خوب خواهد شد و به شما قول می دهم  که روز شنبه رقبای خودم را دعوت می کنم برای شرکت در جشن پیروزی شما و در فرمانداری  گچساران و باشت در کنار آنها خواهم نشست  و در صحن بهارستان حاضر شوم و حاضری بزنم  و به دوستان خودم در صحن بهارستان بپویندم این حنجره حالش خوب خواهد شد و در مقابل ظالم و ساختارها فساد پرور خواهم ایستاد.

این کاندیدا عنوان کرد: عزیزی در خاندان نماینده سابق گچساران و من نسبت به نماینده سابق ارادت دارم و  معتقدم ایشان کارهای بسیاری را انجام داده و نمی شود از این کارها گذشت و ما دنباله رو این کارها خواهیم بود اما ویژگی های منفی  و تکبر  و برخی از شاخصه هایی را نباید داشته باشیم که من هم سعی می کنم نداشته باشم.

حسینی پور افزود: در شوش علیا عرض کردم یکی از نزدیکان گفت می خواهم شما را دعوت کنم و در  سخنرانی گچساران و یا باشت در کنار شما بیاسیتم. می‌دانید به این شخص چه گفتم،به این شخص گفتم، خاطر مبارکتان هست که این پریدن دهان به دهان ۲ برادر  دودش به چشم مردم رفت، خاطر مبارکتان هست که عزیزی پشت تربیون آمد و گفت من قلب شما را نشانه رفتم که من به شما می گویم در مکتب حاج قاسم به من اجازه نداده است که من قلب خاندان شما را نشانه برم .

 وی تصریح کرد: من اجازه شلیک ندارم و معتقد به این مکتب هستم  آنجا بمان و نمی خواهم ناراحتی ها و کدورت ها ناشی از بودن در کنار ما را ببینم ما رای می آوریم و رای بالا خواهیم آورد.می دانید چرا ما رای بالا می ‌اوریم به خاطر اینکه امروز   نفس خود را پایین آورده  و جلوی خداوند خود و شهید هدایت و  همه شهدا  و روح شهید سردار قاسمی که پیشانی من را لمس کرده، بگویم حاج قاسم  ما خیلی رای می‌اوریم و رای بالا می‌آوریم به این دلیل که اجازه ندادم برخی ها در کنار من باشند و اختلاف در خانواده آنها به وجود بیاید.

حسینی در ادامه اذعان کرد: ما در مجلس با این ساختارها مشکل داریم  سالانه ۱۸ میلیارد  دلار ارز ۱۲۰۰ تومانی آقای جهانگیری خارج می شود  که به ازای هر ایرانی می شود ۲۲۵ دلار  حال  اگر هر  خانواده چهار نفری با دلار ۲۴ هزار تومانی  در نظر بگیریم می شود  هر ایرانی ۲۴ میلیون تومان  که ما با این ساختار مشکل داریم.

وی اذعان کرد: من آمده ام تا به شما بگوییم همدرد با رنج‌های مردم مظلوم  باشت و باوی و گچساران هستم حتی آن کارگر  مظلوم هفت تپه و کارگر اخراج شده از هپکو، ماشین سازی اراک ، کشت و صنعت مغان هستم. در پشت یک تریبون رسمی  اعلام کردم  و  چشم در چشم دوستان خودم که بیش از سه هزار نفر پای منبر من بودند چشم دوختم و گفتم می دانید چیست کارگران هفت تپه اخراج شدند از قبل  اصل ۴۴خصوص سازی که خصوصی سازی ها  ارزان فروشی بود و  سیاست آقا این نبود که همه بیکار شوند ، سیاست آقا بهتر شدن کار بود.

حسینی تصریح کرد: من آمده ام که بگویم مردم خسته اند  از فریب ، ریا و دروغ،  مردم خسته اند از گفتار درمانی از چپ و  راست اصولگرا و اصلاح طلب، مردم از نارکامدی خسته شده‌اند و جانشان به لب رسیده است و مردم به دنبال کار آمدی هستند.

وی افزود: من می خواهم صدای آن کوله بار مظلومی باشم که شما  زورتان در حاکمیت به آن  تریلی های بزرگ آقا زاده ها  و  ویژه خوارها  می برند تهران نمی رسد و زورتون  به آن کوله بار می رسد. آمده ام به شما بگویم  می خواهم  صدای مظلوم فرزند شما بشوم که به آن می گویید شوتی .

این کاندیدا عنوان کرد: چرا به این افراد می گویید شوتی، کسانی که یک باری را از بنادر دیلم و گناوه  به سمت  دیگر شهرستان ها می برند این افراد شوتی نیستند  این افراد سلطان جاده ها هستند. من با برخی از آنها دوست هستم  برخی ها در جمع ما هستند این افراد ماشین از خود ندارد و برای نان در آوردن خانواده خود وارد این شغل می شود.

حسینی گفت: برادر من سید شجاع  ساعتها در این مورد صحبت کردیم ودر بحث تخصصی این موضوع وارد شدیم. چه جوان هایی در این مسیر کشته شدند  و چقدر بچه های مظلومی  در این مسیر کشته شدند  این افراد به دنبال قاچاق سازماندهی نیستند.

حسینی گفت:  می دانید چه کسانی قاچاق سازماندهی انجام می دهند، تریلی هایی که لب تا لب  قاچاق هستند و به مقصد می رسند  و کسی  کاری به آنها ندارند. به سلطان جاده ها عرض می کنم و در مجلس در مورد شما صحبت خواهم کرد تا نماینده گناوه و دیلم  و بوشهر خجالت بکشند. من می توانم در مورد صادرات، واردات، اقتصاد، فرهنگ و آبیاری ،کشاورری ، سد چم شیر، صنایع پتروشیمی، صنایع پایین دستی صحبت کنم و ده ها راهکار بدهم اما در متینگ سخنرانی مجال آن نیست .

حسینی  گفت: اینها را اجازه بدهید در هفته آینده  که کار میدانی من شروع می شود  با بزرگان و جوانان و نخبگان  با مجلسی که  اکثریت دوستان من هستند  کارهای اجرایی را انجام بدهیم. می دانیم ظرفیت ها در کجا نهفته شده است  و آگاهی  از منابع حاصلخیز منطقه باشت کجا است و چه طرح هایی باید در آنجا  اجرا شود ،  در بحث حقابه اطلاع دارم ، در بحث گردشگری اطلاعات خوبی دارم.

حسینی گفت:ما می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم ،  من دارای یک گفتمان هستم گفتمان سوم گفتمان اصولگرایی و اصلاح طلب نیست و در جمع اصولگرا هم آدم خوب و هم آدم بد می بینید و در جبهه اصلاح طلب هم این گونه است. اما من معتقدم که در این چند روزی که  حرف هایی  من را شنید یک پوست اندازی صورت گرفته است .

 این کاندیدا گفت: این تاریخی ترین و عظیم ترین  متینگ انتخاباتی  است که باشت به خود دیده است ، متینگی که  آقای حسینی برادر من به تاجگردون نپریده و تاجگردون به سید قدرت الله نپریده است.

حسینی افزود:  میتینگی که  تراز فرهنگ را در جای خود را قرار داده ، متینگی که می خواهد بگوید شهر و منطقه ما  و جایگاه ، فهم و بصریت و شور  و شعور شما را  آن چیزی که  می گوید و دروغ نیست و به آن عمل می کند. خیلی ها به من توهین می کنن ، آخر مگه من که هستم،  من که چهار روز با لیدرهای خودم  در پوشیدن کت و شلوار  دعوا می کنم.

 این کاندیدا اظهار کرد:  در هفته آینده که من قرار است وارد بهارستان شوم با همین پیراهن دو جیب خواهم رفت. آمده ام با شما درد دل کنم  و بگویم و خوشحالی شما را در هفته آینده  ببینم و به شما بگویم به من اجازه ندادند وارد گلزار شهدا باشت بشوم.

 وی افزود: بخدا من  مظلوم ترین کاندیدا هستم  اما دارای اقتدار بیشتری هستم. در نشست شورای تامین هم گفتم یک عزیزی کاندیدی در آن جلسه به برادرم خیلی توهین کرد من در جمع اعضای شورای تامین گفتم  در حضور  استاندار، فرمانده سپاه فتح ، معاون سیاسی استاندار  عرض کردم که آقای جعفری شما بگویید من رقیب شما هستم یا سید قدرت الله حسینی.

حسینی گفت: سید قدرت الله حسینی و ساسان تاجگردون بنا به هر دلیلی در این انتخابات حضور ندارند چرا به برادرم  توهین می کنید مگر من به شما توهینی کرده ام .من را  در گلزاری شهدای باشت راه ندادند من که بقیت شهدا هستم، می دانید اگر به شما دروغ بگوییم و شما را دور بزنم و از اعتماد شما سوء استفاده کنم  برای برداران و خواهرانم چه اتفاقی می افتد.

 این کاندیدا  خاطرنشان کرد:  این مجلس که خیلی صندلی سبز خوشگل دارد  و خیلی ها این صندلی سبز را  دوست دارند این صندلی برای خیلی ها ضروری است  اما بدانید با این حنجره از حق شما دفاع خواهم کرد  و خیلی از این ساختارهای فساد پرور از بین خواهند رفت.

حسینی افزود: این صندلی برای خیلی ها قشنگ و اهرم قدرت و عظیمی است و خیلی ها می تواند با این اهرم قدرت کارهای بسیاری کنند اما من به این صندلی به چشم نیزارها  و چولان ها جزایر مجنون به آن نگاه می کنم که جنازه شهدای ما در آن بود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری