کد خبر : 35100
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۸

هزینه درمان نباید به مردم فشار بیاورد

هزینه درمان نباید به مردم فشار بیاورد

فرماندار باشت گفت: هزینه درمان نباید آن چنان باشد که به مردم فشار بیاورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، نادر گرامی در دیدار با سرپرست شبکه بهداشت و درمان  باشت کادر بهداشت و درمان را شریف‌ترین قشر در خدمت به مردم دانست و افزود: افزایش دانش و علم تخصصی در حوزه سلامت، قدرت تجزیه و تحلیل وقایع و پیش‌بینی وقایع و حوادث آینده در بخش بهداشت و سلامت از اهداف والای حوزه سلامت است.

وی توسعه مهارت‌های ارتباطی و انسانی را از ملزومات مدیریت بهداشت و درمان برشمرد و گفت: توجه به مهارت‌های سه‌گانه ادراکی، فنی و انسانی بسیار مهم است و در این بین، مهارت انسانی جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داده است.

فرماندار شهرستان باشت تصریح کرد: بهبود مهارت مدیریتی و سازماندهی در این مجموعه و چگونگی اداره این سازمان و سازماندهی  آنها مهارت ویژه‌ای می‌طلبد.

وی با بیان اینکه هدایت کارکنان برای انجام وظیفه سلامت، برنامه‌ها و جایگاه مدیریتی در شبکه بهداشت و درمان را روشن‌تر می‌کند خاطرنشان کرد: سلامت جامعه در گرو سلامت مردم است که باعث آرامش می‌شود.

نادر گرامی ارتقای سلامت مردم و کاهش هزینه‌های درمان در جامعه را مهم برشمرد و گفت: توسعه زیرساخت‌ها و استفاده از شاخص‌ها و فناوری‌های نوین برای فراهم کردن سلامت جامعه از وظایف شبکه بهداشت و درمان است.

در این دیدار دکتر صادق شمشیری سرپرست شبکه بهداشت و درمان ، ضمن ارائه گزارش و اقدامات انجام شده در شبکه بهداشت و درمان در طول یکسال گذشته، از زحمات و همراهی، پیگیریها و تلاش های بی وقفه فرماندار تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری