کد خبر : 35141
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۴۱

نماینده وزیر بهداشت: سیاست‌های حمایت از کادر درمان اصلاح شود

نماینده وزیر بهداشت خواهان اشد مجازات برای ضارب پرستار یاسوجی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا علی‌نژاد در نشست با دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد اقدام خشونت آمیز همراه بیمار علیه پرستار یاسوجی را محکوم کرد و گفت: این اقدام تعرض علیه بیمارستان و امنیت کادر درمان است که باید جدی گرفته شود.

نماینده وزیر بهداشت افزود: وزیر بهداشت و حوزه پرستاری خواهان پیگیری جدی این موضوع و پیشگیری از تعرض علیه پرستاران است.

وی تاکید کرد: این اقدام نمونه‌ای از آسیب‌های اجتماعی بوده و حوزه درمان به تنهایی قادر به کنترل آن نیست و باید با همراهی سایر ارگان‌ها و دستگاه.های قضایی این مهم محقق شود.

علی‌نژاد افزود: خواهان تغییر و اصلاح پروتکل‌ها و سیاست‌ها در جهت حفاظت از کادر درمان هستیم و حمایت جدی خود را از کادر درمان اعلام می‌کنیم.

در ادامه دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ضارب دستگیر و در بازداشتگاه به سر می برد، گفت:دادستانی استان حداکثر مجازات برای اینگونه اقدامات که امنیت جامعه بخصوص کادر سلامت را مختل کند اتخاذ می‌کند و با این موضوع به شدت برخورد می‌شود.

سید علی ملک‌حسینی با تاکید بر اینکه ما خواهان توجه ویژه وزارت بهداشت در پیگری مشکلات بهداشت و درمان استان کهگیلویه وبویراحمد هستیم افزود: ضروری است ارتقا خدمات دهی، اخلاق حرفه ای ومسئولیت پذیری در بیمارستان ها نیز در دستور‌کار قرار گیرد.

پایان پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری